M3 Yngve Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Noen som har noen knall gode tips, før jeg begynner. Bilen er det mye tecktyl som har sittet der 4-5 år, så tenket jeg også prøve få vekk en del "sruktur" noen steder under bilen på karossen. Gidder ikke sand blåse, så noen gode skrape tips eller noe annet gromt tips ønsker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Varmepistol med skrape foran Evt en skrape utenom om du ikke har slik til den.. (selges vel komplett med ulike munnstykker for en hundrings på biltema) Jeg brukte åpen flamme og skrape...haha..det funket jo det og, men må være litt forsiktig før hele dritten står i flammer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sector59 Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Stålbørte på vinkelsliper funker vell fett malingsfjerner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Stålbørste blir bare griseri.. Bruker en evighet på å komme igjennom tectylen og tilslutt blir hele stålbørsten full i svineriet.. Kan egentlig ikke helt skjønne hvordan slikt er å sandblåse heller, kanskje folk har bedre sandblåser enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 vinkelsliper med flapdisk eller aksialbørste. http://www.biltema.no/products/product. ... emId=81271 eller http://www.biltema.no/products/product. ... emId=93297 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Steamer! Om du har en høytrykk med god varme er dette ingen problem Har jobba med tectyl, og har dermed fjerna min dose med gammel dritt.. Jeg spruta på Naturèn Bio-Micro først, dette hjelper iallefall på drittn som sitter utenpå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2009 Takker for tips. Med steamer blir alt vått og ser heltforjævlig ut rundt deg. Tror det blir skrape og varmluft pistol. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Ja, om du skal bruke steamer er det naturligvis ett must med bukk, og skikkelig drenering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HungerForE30 Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Kompressor og slipeskive er mitt triks. Fungerer veldig bra, men bruk maske og god utlufting.... Stinker helt forj..... av den guffa og ryker som fy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå