Gå til innhold

BMW E36, 1992 Tekninske problemer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du må sjekke pærene. Noen ganger på min tenner lyset i instrumentet når jeg slår på dashbordet. Tyder på dårlig kontakt. Men dette gjelder bare instrumentbelysningen, ikke varsellampene da. Kan også være kontakten i hjernen har dårlig kontakt. Ta ut hjernen og sjekk den store kontakten der kanskje?

Skrevet

Samme problemet hadde jeg på den forje coupen, der var det boksen som var gåen! har ny styringsboks liggende om du er interessert.. men jeg fant ut at hvis en holdt nøkkelen i "låseposisjon", vridde den med klokka til det butta å holdt den der, til den hadde forsøkt å sprette opp igjen, så låste den;P

Skrevet

Ofte dårlig loddepunkter i disse da dem begynner å ha noen km/alder.

Men det som skjer da er ofte at alle instrumentene/målere osv + alt lys bare detter ut for så å komme inn igjen litt senere.., alt samtidig.

Får ikke lånt det et annet instrumentpanel for å teste?

Kan teste med et fra 4syl også.., men da er ikke turteller riktig.

Skal du bytte det ut, skaff et fra 6syl med speedo helt til 260 og turteller med rød felt på ca 6500rpm

(For du har 320 som det står under kjøretøy?)

Skrevet

Ja, skal prøve å feste pærene bak instrument panelet, men hvis jeg ikke får det til får jeg bare ta meg en tur til huggeren og kjøpe et nytt instrument til 320.

Men da er problemet hvordan jeg skal få det nye instrument panelet til å vise min riktigte kilometer stand? :?

Skrevet

Vil ikke gidde å kjøpe en ny en hvis jeg ikke får min orginale kilometer stand, blir bare dumt. Så litt på den chippen i går, men tror det er litt komplisert. Er loddet på baksiden hvis jeg ikke så helt feil. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...