mrmpower Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 hver gang jeg ser denne, så må jeg bare flire meg skakk i hjel, er det noen som har tatt bilde av denne? vist så legg den ut her, slik at resten av bimmers folke får se dette romskipet av en bil dem har da alså... laget et wide body kit fra start av selv.. og han kjører med den ufærdig, og den er så sinsyyyyykt stygg, dem fra molde distriktet har garantert sett denne si din mening? skall ta bilde av IT når jeg ser den neste gang jeg er i molde Moderator edit(mAZE): Dette er tulletråde materiale.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Oktober 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2009 JAAAAAAAAAAAAAA, hahahahahahahahah så stygg vettu ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Dørene virker å gi en del sene kvelder uten resultat Denne kan sikkert bli flott en dag den og! Litt mer skumplast/isopor og så lakk og omtrent 20cm spacere på hvert hjul så har man en råtass av en bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 hahahahahhahahahahaah, den der må vel bli stoppa ofte av onkel blå? fordi den er skremmende stygg for medtrafikanter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg