FTE Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Ja, hvordan er passformen på de i forhold til original vare? Noen problem noen har opplevd? Har fått tak i M-tech II sidepaneler nå og på forskjermene jeg har nå kræsjer de akkurat med blinklysene. Så lurte på å kjøpe nye like greit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 kjøp orginalt, jeg kjøpte veng, og justerte meg ihjel og modifiserte, blei fortsatt ikke bra, men brukans. finn noen brukte om det er økonomien det står på, jeg angrer enda på at jeg brukte tid energi og penger på og få skjermen fra veng lakkert osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Toini har denna cabben som er vraket da, orginale skjermer. Får sikkert kjøpe de for en billig penge. når jeg tenker meg om så må vel det isåfall bli bare høyre siden, pga venstre er litt mos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 passformen er ræva.. vil anbefale orginalt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Oktober 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2009 Takker for svar. Mener å ha hørt at de Veng-skjermene var søppel ja. Hansenfanta: Venstre er krøllete ja, høyre var vel hel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 kjøpte til min e30. passet 98%. kun litt tilpassing oppe ved a-stolpen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå