Bmw mann Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2009 Dette er et piggyback. Man overstyrer den originale hjernen. Dermed kan man justere bensin og tenning. Et tilleggs sprut er det ikke siden det bare leverer ekstra bensin. Siden man selv kan programmere/mappe er det en form for datasprut, men ikke et "stand alone" datasprut. Har ikke prøvd dette selv, så det kan jeg ikke uttale meg om, men vet at den er mye enklere å koble enn vanlig sprut. Mer info kan finnes på denne linken : http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t ... fd7dc99d7a
marararius Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 Er det alt man trenger for turbo på M50?
Bmw mann Skrevet November 6, 2009 Forfatter Skrevet November 6, 2009 Stemmer det! Alt man trenger + litt til. Du trenger sånt sett ikke piggyback og innsug, men det blir et bedre oppsett med det.
Bmw mann Skrevet November 6, 2009 Forfatter Skrevet November 6, 2009 et tør jeg ikke svare på helt 100% sikkert, men vil tippe alt i fra 200-230hk alt etter hva trykk du kjører på. opp mot 75% effektøkelse
Hage!Gnom Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 Tåler ein vanlig m50b25 dette kittet? Hvordan blir det med levetida? Noen som har gode svar? Frister helt sykt med turbo.
Bmw mann Skrevet November 23, 2009 Forfatter Skrevet November 23, 2009 Skal ikke si noe sikkert her da jeg ikke er noe turbo spesialist, mulig noen andre kan svare deg.. Men, dette er jo et "standard" kit, Så lenge du kjører på 0,4 - 0,5 bar på trykket, så vil ikke det være skadelig for motoren. De er laget for å tåle minst 0,5 ( har jeg blitt fortalt )
Anbefalte innlegg