Gå til innhold

Hamansen`s 89mod 325i Cab M50/RotrexC38/Mtech2++

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ser bra ut så langt, blir spennende å se denne ferdig live. Er vel eneste jeg vet om her nord som blir tatt skikkelig:-)

Takker :) Med mitt tempo håper jeg at jeg enda er i live til å se denne ferdig :-)

Diffen er klar :-)

tg3c5vkr20l6qfj7htkc.jpg

Skrevet

Da er alt "grovarbeidet" gjort,Hjulhuset er ferdig, og dørk i bagasjerom er ferdig..

skjerm og bakplate er bare skrudd på for bildet sin del :-)

Var en del mer rust enn hva jeg trodde på bakluka...så tror jeg kommer til å bestille ny..

6jrt528ke77qldh45sov.jpg

Blir en del justering på forskjermene....

6ytf05d0p1pjw2vxncjg.jpg

b083us2n69g6f3ruck6q.jpg

• 3 weeks later...
Skrevet

Vært 14dager i Alanya, så nå må man vel begynne å gjøre noe nå.. :-)

Jobbet litt i går kveld, fikk opp diff og stikkakslinger. Montert vannpumpe,strammere å reim.

Skulle gjøre ferdig bremsesystemet, men sliter litt med hukommelsen ang hvordan dette var satt sammen. Jeg mangler tydeligvis slangen/røret som går ut fra caliperet foran..finner den faen ikke noe sted.

Noen som har bildet av dette ferdig montert?

En annen sak er handbremswirene, enten har jeg fått feile wirer, eller så er det noe som sitter fast i de rørene som går frem til håndbrekket, der wirene bare skal mates i.. Noen som har vært borti dette før?

Skrevet
Ingen som har vært borti det med bremsewirene?

er det det at du ikke får skjøvet wirene framover ? hadde samme problem på min ,måtte borre opp hullet noen cm innover, 7mm? er bare ytterst det er trangt/ står en hylse i. peis på :)

Skrevet

er det det at du ikke får skjøvet wirene framover ? hadde samme problem på min ,måtte borre opp hullet noen cm innover, 7mm? er bare ytterst det er trangt/ står en hylse i. peis på :)

Ja det kan stemme godt,ser ut som en hylse som står i røret.. da skal jeg prøve det, takk :applause:

Skrevet

Ja det kan stemme godt,ser ut som en hylse som står i røret.. da skal jeg prøve det, takk :applause:

Np ,håpe det hjalp :D

Skrevet

Da begynner motoren å bli klar, har fått det siste av deler nå..(plugger,filter,gasswire osv) har å fått clips til bremseslangene og de 2 siste slangene.

Må lage meg fester til radiatoren åsånt småtteri..

• 2 weeks later...
Skrevet
Ferdig snart ? ;)

Har ikke rørt bilen på mange uker nå..har mye annet som må prioriteres fremfor bilskruing :roll:

Må jo ha noe å pusle med i vinter..:) Har stått i 4.år, så går vel fint å drøye et år til.. :mrgreen:

Skrevet
Ferdig snart ? ;)

Har ikke rørt bilen på mange uker nå..har mye annet som må prioriteres fremfor bilskruing :roll:

Må jo ha noe å pusle med i vinter..:) Har stått i 4.år, så går vel fint å drøye et år til.. :mrgreen:

hehe sant det :) kjedelig og være uten pusk på vintern !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...