SSM Skrevet November 23, 2009 Forfatter Share Skrevet November 23, 2009 Felgene står nå her på bilen de så...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 skulle bare kvitta meg med alpina hjula mine først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 det er intresant med felga, bare brukt litt mye penger akkurat nå, og feil tid på året Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 23, 2009 Forfatter Share Skrevet November 23, 2009 Feil tid, tja, er jo vinteren man skal gjøre oppgraderinger! Eneste er at det er en stor plage å måtte vente så lenge til å få brukt de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 28, 2009 Forfatter Share Skrevet November 28, 2009 Lørdags bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2009 Ingen som vil ha STOR kant?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Hehe, merkeligt at du ikkje får selt disse her bw, kan jo ha de på e36 og disse Forresten jevla stygge den kvite der, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2009 Ja sjå der du! Løp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 Du mener de passer på E34 UTEN noe som helst valsing ellernoen ting? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2009 Det vet jeg ingen ting om, så det er jo opp til kjøper å vurdere. Jeg hadde 10x18" med 265/35-18 bak på E34en min uten at det var borti noen plass. Men mulig den var valset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 disse skal passe som vott i hanske på E34. jeg har 10,5" bakfelg med ET4 (inkl spacer) og det går fint som fy! sett på 255 bak så blir de flotte på E34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2009 Må nok ha større rulle diameter på de så må nok litt mer dekk på, men bilen blir jo lav og fin med litt mindre hjul da I enkelte tilfeller vel å merke! Har hjula enda!! Må ha meg gummi på OZ felgene så nå må de snart bort! Sender! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2009 Oisann....fortsatt til salgs gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2009 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 legg de ut på autopower.se og ebay, da trur jeg sjansen for at du får det du vil ha for de er betraktelig større. ps, meget kule felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg