jonr- Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 grattis med ny fin bil! Denne fargekomboen er enten ja eller nei. jeg sier JA! Desidert finesten fargekomboen etter min mening. svart skinn blir kjedelig i forhold. Jeg så bilen din ii Hamar igår?. Du har cromlister? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Termy Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 Takk! Jeg er helt enig, nydelig fargekombinasjon, og ikke noe alle andre velger Jeg har chrome-lister, ja, men var nok desverre ikke i Hamar i går, men regner med det blir en liten tur innover i dag eller i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Takk! Jeg er helt enig, nydelig fargekombinasjon, og ikke noe alle andre velger Jeg har chrome-lister, ja, men var nok desverre ikke i Hamar i går, men regner med det blir en liten tur innover i dag eller i morgen! nei, kanskje det var på fredag. Husker ikke? Det er sant. Ikke alle velger dette fordi mange syns det er stygt. hehe! Noen liker morra, noen liker dattra.. osv osv kjøp deg carbon emblemer. Det passer seg på svart bil eller.. det passer seg på alle farger egentlig. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Termy Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 nei, kanskje det var på fredag. Husker ikke? Det er sant. Ikke alle velger dette fordi mange syns det er stygt. hehe! Noen liker morra, noen liker dattra.. osv osv kjøp deg carbon emblemer. Det passer seg på svart bil eller.. det passer seg på alle farger egentlig. =) Jeg mener jeg var der på en fredag ihvertfall! Jepp, det var planen! Den eneste usikkerheten med det er at jeg ikke har noen anelse om hvordan jeg bytter emblemer. Spesiellt med tanke på at da ønsker jeg å bytte på ratt og. Skal få det helt gjennomført, hvis man først skal gjøre noe:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 nei, kanskje det var på fredag. Husker ikke? Det er sant. Ikke alle velger dette fordi mange syns det er stygt. hehe! Noen liker morra, noen liker dattra.. osv osv kjøp deg carbon emblemer. Det passer seg på svart bil eller.. det passer seg på alle farger egentlig. =) Jeg mener jeg var der på en fredag ihvertfall! Jepp, det var planen! Den eneste usikkerheten med det er at jeg ikke har noen anelse om hvordan jeg bytter emblemer. Spesiellt med tanke på at da ønsker jeg å bytte på ratt og. Skal få det helt gjennomført, hvis man først skal gjøre noe:-) på panser og bakluke, så bytter du ved å vippe ut emblemene med en spiss tynn ting.. legg en sokk under for ikke å lage riper. på rattet satt jeg bare oppå den originale. Du legger ikke merke til det. ja, da så jeg deg på fredagen jeg legger merke til fine bmwer vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Termy Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 på panser og bakluke, så bytter du ved å vippe ut emblemene med en spiss tynn ting.. legg en sokk under for ikke å lage riper. på rattet satt jeg bare oppå den originale. Du legger ikke merke til det. ja, da så jeg deg på fredagen jeg legger merke til fine bmwer vettu Takk, da skal jeg bestille emblemer nå! Det emblemet på rattet er såpass tynt at det 'legger' seg fint oppå det gamle uten problemer? Orginalemblemet på rattet har lite friksjon, så vil limet faktisk holde seg på her? Stemmer, stemmer! Kan desverre ikke huske å ha sett din, men jeg regner med jeg var så opptatt med å holde opp gliset rundt munnen, og kjøre rundt i min Må ta en tur innover til Hamar igjen snart, så kanskje jeg får se vidunderet ditt kjøre rundt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Nydelig bil med en helt rå fargekombinasjon!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 på panser og bakluke, så bytter du ved å vippe ut emblemene med en spiss tynn ting.. legg en sokk under for ikke å lage riper. på rattet satt jeg bare oppå den originale. Du legger ikke merke til det. ja, da så jeg deg på fredagen jeg legger merke til fine bmwer vettu Takk, da skal jeg bestille emblemer nå! Det emblemet på rattet er såpass tynt at det 'legger' seg fint oppå det gamle uten problemer? Orginalemblemet på rattet har lite friksjon, så vil limet faktisk holde seg på her? Stemmer, stemmer! Kan desverre ikke huske å ha sett din, men jeg regner med jeg var så opptatt med å holde opp gliset rundt munnen, og kjøre rundt i min Må ta en tur innover til Hamar igjen snart, så kanskje jeg får se vidunderet ditt kjøre rundt! jeg har ikke lufta bilen i hamar på 2-3mnd, så det er nok grunnen det sitter som bare rakker'n på rattet! bare klistre det helt RETT, så blir det 100% vi får ta noen bilder til sommern:) nå er min parkert, men skal ut igjen i april. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Termy Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 Nydelig bil med en helt rå fargekombinasjon!! Takk! jeg har ikke lufta bilen i hamar på 2-3mnd, så det er nok grunnen det sitter som bare rakker'n på rattet! bare klistre det helt RETT, så blir det 100% vi får ta noen bilder til sommern:) nå er min parkert, men skal ut igjen i april. Da er det forståelig! Er det mulig det blir bedre med blå\hvitt enn svart\hvitt på emblemene? Grunnet svart bil? I carbon, altså. Jeg er klart med på bilder til sommeren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 altså.. det er kun smak og behag:) bestill det du syns er penest. ,men jeg holder en firkanta knapp på carbon: svart/hvitt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Termy Skrevet November 25, 2009 Forfatter Share Skrevet November 25, 2009 Jeg har nå fått gode planer om å få på doble eksosrør, altså èn på hver side, ikke samlet. Jeg ønsker fortsatt å ha den avlange tuppen som nå, ettersom i min smak er det råere enn de ordinære runde. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i noe slikt? Det blir vel solgt som effektanlegg, regner jeg med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Januar 9, 2010 Share Skrevet Januar 9, 2010 Flott bil! Chrome nyrer tror jeg ikke ville passe. Jeg har nå helt sorte på min og synes det kanskje er litt i det meste laget men det funker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Termy Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2010 Flott bil! Chrome nyrer tror jeg ikke ville passe. Jeg har nå helt sorte på min og synes det kanskje er litt i det meste laget men det funker Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Termy Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2010 Karbonsplitter bestilt: Ellers er det endring i planen om dobble eksosrør, så det blir enten 2x2 per side, , eller som 335, Noen som kan gi meg et dytt i riktig retning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 Skal ikke bare ha 2rør på en side da? Tøft det. Ikke ha 2x1rør per side ihvertfall. Ser så audi ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå