Håvard ///M3 Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Minner om Audi? Hva er Audi??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Pen bil, chrom grill blir bra, "carbon emblem" er for fjortiser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Termy Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2010 Tanntråd skal jeg prøve i morgen, takk! Da har jeg bestilt 2x2-eksos, dobbel på hver side:-). Pen bil, chrom grill blir bra, "carbon emblem" er for fjortiser! Du har ikke noen eksempler med chrome grill på enten E92 eller E93? Jeg ser ikke ut til å finne noe på google Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Hvor bestillte du? Blir spennende å se.. Du bor jo jammen ikke langt unna heller jo. Får håpe hedemark/oppland avd får igang noen treff utover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Termy Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2010 Jeg bestilte hos Svendsen Eksos i Asker, så det blir spennende om de holder mål! De nevnte forøvrig at de hadde gjort liknende 'operasjon' før, så det burde gå bra. Jepp, får satse på det blir noe treff i nærområdet snart. Forhåpentligvis så fort snøen er borte, så er det mulighet for å holde ren bil:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Dette tror jeg blir knall ble d loddtrekning eller? Svendsen eksos vet vel kanskje hva de driver med? Hvor lang tid tar det før du får montert da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Termy Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2010 Jeg så en Audi i går, og fant ut det ville bli idiotisk med to enkle potter Jeg skal ha bilen inne fra klokken 08:00 til 12:00, den 14. april. De bygger eksosanlegget, monterer og tilpasser bakfangeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 hehe, godt valg tror det blir kledelig å pent med 2x2 ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Termy Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2010 Ja, jeg tror det vil passe best. De forsikret om at lyden heller ikke skulle bli for grov, ettersom jeg regner med at dette vil bli svært plagsomt ved langkjøring:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Termy Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2010 Jeg tenkte å bestille karbon-splitter foran. Jeg fant denne hos gsbildeler: Blir det feil å sette på noe sånn? BMW skulle ha 34 500 for ettermontering av M-styling, så dette ser jo ut som et mye bedre alternativ for å få 'M-fronten'. Kan dette gi et bra resultat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 aero fronten synes jeg er minst like så fin som m fanger. Har denne selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Termy Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2010 Er der noe problematikk ved montering? Den står den passer til orginalfanger, men jeg aner ikke hvordan den skal settes på... enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Nei, det tror jeg ikke. Har ikke satt på min selv. Pass på å få riktig da, avhengig av om du har aktiv crisecontrol eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Termy Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2010 Tenker du da på sensorer foran? Jeg får ta en telefon inn til GS, og høre med de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Nei, jeg tenker da på denne saken rett under skiltets venstre hjørne: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå