Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Tanntråd skal jeg prøve i morgen, takk! :-)

Da har jeg bestilt 2x2-eksos, dobbel på hver side:-).

Pen bil, chrom grill blir bra, "carbon emblem" er for fjortiser! 8)

Du har ikke noen eksempler med chrome grill på enten E92 eller E93? Jeg ser ikke ut til å finne noe på google :-o

Skrevet

Jeg bestilte hos Svendsen Eksos i Asker, så det blir spennende om de holder mål! De nevnte forøvrig at de hadde gjort liknende 'operasjon' før, så det burde gå bra.

Jepp, får satse på det blir noe treff i nærområdet snart. Forhåpentligvis så fort snøen er borte, så er det mulighet for å holde ren bil:-)

Skrevet

Dette tror jeg blir knall ;) ble d loddtrekning eller? :lol:

Svendsen eksos vet vel kanskje hva de driver med? Hvor lang tid tar det før du får montert da? 8)

Skrevet

Jeg så en Audi i går, og fant ut det ville bli idiotisk med to enkle potter :-P

Jeg skal ha bilen inne fra klokken 08:00 til 12:00, den 14. april. De bygger eksosanlegget, monterer og tilpasser bakfangeren :-)

Skrevet

Ja, jeg tror det vil passe best. De forsikret om at lyden heller ikke skulle bli for grov, ettersom jeg regner med at dette vil bli svært plagsomt ved langkjøring:-)

Skrevet

Jeg tenkte å bestille karbon-splitter foran. Jeg fant denne hos gsbildeler:

d5o13ozwi2yh1jwlf6ck.jpg

Blir det feil å sette på noe sånn? BMW skulle ha 34 500 for ettermontering av M-styling, så dette ser jo ut som et mye bedre alternativ for å få 'M-fronten'.

Kan dette gi et bra resultat?

Skrevet

Er der noe problematikk ved montering? Den står den passer til orginalfanger, men jeg aner ikke hvordan den skal settes på... enda :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...