Termy Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2010 Takk for illustrasjonen, men det har jeg ikke, så da er det bare å kjøre på! Da har jeg bestilt denne og, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Nydelig den nye 3-serie cabben, men ikke finn på å begynne å klusse med BMW-rondellene...det blir bare jalla på så ny bil! Bra at du valgte 2 rør og ikke 4 rørs eksos, er ikke noe M3 det her liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Termy Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2010 Tanntråd for å fjerne modellbetegnelsen virket svært bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 Dette så jo veldig bra og enkelt ut : ) Får prøve selv snart ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Termy Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2010 Dette så jo veldig bra og enkelt ut : )Får prøve selv snart ^^ Veldig enkelt! Bare å legge tanntråden i et par lag, slik at den blir sterk nok. Ellers sitter limet ganske godt i etterkant, men avfettingsspray fungerer bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Fin bil! Tipper du gleder deg til litt mere plussgrader? Eller, du har kanskje lufta parykken allerede? Har du gjort noe med eksosen enda, bilder..? Si fra om du skal bytte ut sommerhjula, har en fetter som kan være intr. isåfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Termy Skrevet Mars 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2010 Takk for det! Ser frem til plussgrader nå, ja. Skal ikke ta av taket før været er perfekt! Eksosen blir påmontert om to uker Jeg har desverre ingen planer om å oppgradere felger og dekk, ettersom jeg er svært glad i de orginale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Da rekker du det i god tid til vår treffet. Ikke glem at du og BMW kompisene dine fra Moelv skal møte oss for kolonne kjøring... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Termy Skrevet Mars 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2010 Tenker du på Våler, eller er det et annet BMW-treff før? Jeg er klar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Nå tenkte jeg på treffet på Valle Hovin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Termy Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2010 Count me in!: -) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Termy Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2010 Jeg fikk nå beskjed av JL Motoring om at bagasjespoileren kun passer til E92. Er det noen som vet et sted hvor de selger liknende bagasjespoiler i karbon, til E93? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Valle Hovin..? Når? Vanlig treff..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zun Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Bmw ccn vårmønstring : ) Ja det blir ihvertfall noen biler som blir med fra moelv håvard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Det er bra Zun. Blir morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå