Termy Skrevet April 18, 2010 Forfatter Share Skrevet April 18, 2010 Nye bilder på side #1. Ny eksos og line-up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Hvordan eksos..? Hartge..? Skal få montert Hartge eksos til fredag på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Termy Skrevet April 18, 2010 Forfatter Share Skrevet April 18, 2010 Det var ikke mulig å få på begge sider, ettersom lyddemperen måtte fjernes for at det skulle bli plass. Valget endte derfor på dobble rør, som ble bygget av Svendsen Eksos Det er ingen lydforandring på bilen, ettersom stor forandring vil gi ubehag med taket nede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Skamdeilig bil må vere flott å cruise rundt i om sommeren !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Termy Skrevet April 18, 2010 Forfatter Share Skrevet April 18, 2010 Gjett om! Det er nydelig å kjøre nå om dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Termy Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2010 Påmontert frontleppe og spoiler. Nye bilder på side #1. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 Det ble utrolig pent! akkurat det lille ekstra som bilen trengte i mine øyne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Termy Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2010 Det ble utrolig pent! akkurat det lille ekstra som bilen trengte i mine øyne! Takk, jeg er svært fornøyd selv! Nå blir det bare å få på ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 Det ble bra! Har liggende en for lakking jeg også. Kommer seg med den påmontert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Termy Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2010 Det ble bra!Har liggende en for lakking jeg også. Kommer seg med den påmontert Herlig! Send en link når du har fått det på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 Det skal jeg gjøre:) Flere planer for bilen framover da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Termy Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2010 Bortsett fra at jeg skulle hatt 335-motoren? Jeg har ingen andre planer, men jeg vurderer å sette på karbonnyrer, men jeg aner ikke om det blir seendes bedre ut enn chrome. Noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 Jeg vet ikke helt om jeg liker karbon nyrer, men derimot synes nå hvertfall jeg at matt svart ser greit ut. Ellers ser den veldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Termy Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2010 Ved fjerning av chrome-nyrene vil ikke det bli gjennomført rundt hele bilen, så jeg er litt usikker på om jeg i det heletatt skal bytte. Det ligger jo chrome-lister rundt hele bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 Det er et godt poeng. Min er jo all black så det passer nok muligens bedre på den ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå