///Thomas Posted October 23, 2009 Posted October 23, 2009 Frister ikke så veldig å være kartleser til herr Gardemeister, bør vel utstyre seg med nyrebelte isåfall.... Kjipt ikke det er noen e36 m3 i norske rally løyper, tror det kunne vært særs publikumsvennelig
Torbjørn H Posted October 23, 2009 Posted October 23, 2009 Frister ikke så veldig å være kartleser til herr Gardemeister Det skal jeg love deg at det gjør!
Just-turbodiesel Posted October 23, 2009 Posted October 23, 2009 skulle vært flere klasser i norsk rally, som f.eks E i sverige i tillegg til flere, slik at man kunne fått flere biler ut i løypene og et større omfang! Han satser ja, mye høyt turtall på fjerde gir og helt på tvers ser jeg, hehe..
Just-turbodiesel Posted October 23, 2009 Posted October 23, 2009 her er ett klipp til av Gardemeister i M3'n.
code13 Posted October 23, 2009 Posted October 23, 2009 det der ser sykt gøy ut Skulle ønske man fikk leie bil+bane til å drive med dette til en rimelig penge og helst i lokalmiljøet. blir noe annet enn go-cart liksom.
RoaldJ Posted October 23, 2009 Posted October 23, 2009 ....viktig å hilse på fan`s ser jeg bra kjøring gitt.
///Thomas Posted October 23, 2009 Author Posted October 23, 2009 det der ser sykt gøy ut Skulle ønske man fikk leie bil+bane til å drive med dette til en rimelig penge og helst i lokalmiljøet. blir noe annet enn go-cart liksom. Nærmeste man kommer til en rimelig peng er vel rett over svenskegrensa. For en tusenlapp får du kjøre bilcross og gi flat pedal på bane. Var på svenske rally for ett par år siden, da tok vi helikopter inn på ett islagt vann som de hadde brøyta en 3 kilometer lang bane på.. Stod 10 stk volvo 240 og 740 klar til straffing... Kosta 900 kr... Har vel noe liknende hos Hebbes-racing, men koster en del mer tror jeg... Men dog ikke noen m3 da, men vi prata vel om morro til en rimelig penge Har en rotax 125 gokart, billig morro det også da, med stor fartsfølese... Trenger jo som regel ikke så langt avgårde for å finne en bane da...
EirikL Posted October 24, 2009 Posted October 24, 2009 Jeg har så jævlig lyst å sitte på med rallybil Etter jagerfly er det min største guttedrøm å rase rundt i skauen med en kapabel sjåfør.
Armanic Posted October 24, 2009 Posted October 24, 2009 Dette er en mann som kan å kjøre bil. Det skal være sikkert !
Recommended Posts