Lapin Kulta Posted October 23, 2009 Posted October 23, 2009 Hallo. Tenker på å sote blinklysene bak på min E34. Er det lovlig å sote blinklys? Er det lovlig å motere ferdigsotede blinklys?
Deep Dish Posted October 23, 2009 Posted October 23, 2009 Så lenge blinklyset blinker oransje(klart og tydelig) så skal det ikke være noe problem..
Sjøbuse Posted October 24, 2009 Posted October 24, 2009 jeg kjøpte sot spray til sideblikklysene mine. de blinker fortsatt riktig farge. men sto på boksen at de ikke var lov å bruke på bil lykter. men på min opel astra er baklyktene orginalt sotet. (blinklys og ryggelys) alle astra gsi kommer orginalt med det. så det kan ikke være helt ulovlig. blinklysene fremme på bmw`n er også sotede. de er kjøpt på GS. og de er Emerket og alt som trengs for å være lovlig.
zmikkey Posted October 24, 2009 Posted October 24, 2009 bak kan du sette i en oransj pære da lyser det oransj selger sota lykter, så må være lov det
eriklepe Posted October 24, 2009 Posted October 24, 2009 selger også politiradioer, men de er ikke lov å bruke. Jeg har sotet fremvinduene mine nå, spent på å se hvor lenge det varer før jeg blir stoppet...
Recommended Posts