Lapin Kulta Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Hallo. Tenker på å sote blinklysene bak på min E34. Er det lovlig å sote blinklys? Er det lovlig å motere ferdigsotede blinklys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 nei, men hvem bryr seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Så lenge blinklyset blinker oransje(klart og tydelig) så skal det ikke være noe problem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 jeg kjøpte sot spray til sideblikklysene mine. de blinker fortsatt riktig farge. men sto på boksen at de ikke var lov å bruke på bil lykter. men på min opel astra er baklyktene orginalt sotet. (blinklys og ryggelys) alle astra gsi kommer orginalt med det. så det kan ikke være helt ulovlig. blinklysene fremme på bmw`n er også sotede. de er kjøpt på GS. og de er Emerket og alt som trengs for å være lovlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zmikkey Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 bak kan du sette i en oransj pære da lyser det oransj selger sota lykter, så må være lov det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 selger også politiradioer, men de er ikke lov å bruke. Jeg har sotet fremvinduene mine nå, spent på å se hvor lenge det varer før jeg blir stoppet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå