jørn_318i Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 Det er faktisk ulovlig å forsøple egen eiendom...har en sånn skrotnisse i Stokke som flere ganger har fått tvangsrydda tomta si. Han er også dømt for å ha trua politi og namsmann med hagle osv. har ikke han fylt opp med like mye biler snart igjen da?
Kjell Z3 Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 Den dagen disse bilene hadde vært så rustne at olje, bensin ol. hadde runnet ut og ned i jorda så hadde man hatt en miljøforurensning av store deler av området. Er nok derfor kommunen griper inn. Rett og slett for å beskytte naturen og omgivelsene. Og de bilene jeg så de kjørte ut var ingenting å samle på. Ut i fra hele samlingen tipper jeg det kanskje var kun 40 biler av verdi, og hvis han har plukket ut de riktige har han fremdeles alt av verdi igjen, samtidig som at han har fått tatt en skikkelig shinings!Jeg skal holde meg alt for god til å begynne å diskutere karen som person, for det ser jeg ikke vitsen i, men må si at jeg har ihvertfall lagt merke til enkelte brukere her inne som jeg ihvertfall ikke har noe felles med, som trolig er uenig med meg på det meste. Jeg foreslår at når jeg og Kjell blir parkert med de umaskuline bilene våre, så parkerer vi sammen og tar oss en pils mens vi ser på Bimmers.no's mest heterofile og maskuline mannemann fra bygda kjøre drit fort rett fram i horisonten slik at vi aldri slipper å se han mer? Og ja, en ting til: Bilen min er Bærumsregistrert Hehe, ja den karen er ikke god. Han skriver at hvis han prioriterte sin 745 kunne han kjørt fra meg på flaten, haha. Han sier altså at om han trimmer den så kan han, men hva om jeg også prioriterte det samme? Mr 745 er nok like flink til å prioritere bilene sine som han tråden handler om. Skulle gjort ditt og datt men ingenting blir gjort.
Just-turbodiesel Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 Den dagen disse bilene hadde vært så rustne at olje, bensin ol. hadde runnet ut og ned i jorda så hadde man hatt en miljøforurensning av store deler av området. Er nok derfor kommunen griper inn. Rett og slett for å beskytte naturen og omgivelsene. Og de bilene jeg så de kjørte ut var ingenting å samle på. Ut i fra hele samlingen tipper jeg det kanskje var kun 40 biler av verdi, og hvis han har plukket ut de riktige har han fremdeles alt av verdi igjen, samtidig som at han har fått tatt en skikkelig shinings!Jeg skal holde meg alt for god til å begynne å diskutere karen som person, for det ser jeg ikke vitsen i, men må si at jeg har ihvertfall lagt merke til enkelte brukere her inne som jeg ihvertfall ikke har noe felles med, som trolig er uenig med meg på det meste. Jeg foreslår at når jeg og Kjell blir parkert med de umaskuline bilene våre, så parkerer vi sammen og tar oss en pils mens vi ser på Bimmers.no's mest heterofile og maskuline mannemann fra bygda kjøre drit fort rett fram i horisonten slik at vi aldri slipper å se han mer? Og ja, en ting til: Bilen min er Bærumsregistrert Hehe, ja den karen er ikke god. Han skriver at hvis han prioriterte sin 745 kunne han kjørt fra meg på flaten, haha. Han sier altså at om han trimmer den så kan han, men hva om jeg også prioriterte det samme? Mr 745 er nok like flink til å prioritere bilene sine som han tråden handler om. Skulle gjort ditt og datt men ingenting blir gjort. når man har 7 biler, så er det klart det tar litt tid. Forresten så er jeg godt i gang på bilen jeg kjøpte for en måned siden som er førstemann ut. Ikke alle som sier seg fornøyd med en bil vettu.
Kjell Z3 Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 Men du kan ikke snakke om krefter du skal få senere, det er de som sitter i bilen som teller. Jeg kan ikke si at om jeg prioriterer bilen min så setter jeg i M5 V10 med twin turbo og kjører fra alle, jeg forholder meg til det jeg har. Det er bare chipping og porting + eksos, aner ikke hva det utgjør i NM eller hk, men måler den til 6,2 sek til reelle 100 km/t (målt etter gps, altså 105 km/t på speedometeret). Dette med 1/4 tank med bensin, men tanken er bare 51 liter.
knut_olestad Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 Nok ot nå.. Krangle kan dere gjøre på pm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå