sector59 Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 er du åpen for bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geirrita Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2009 Kun penger som gjelder ja.men det er lov å gi ett bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 jeg har tilfeldigvis en m3 limo, og har sikla lenge på det buret, men har tyværr ikke råd nå for tida.. :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 må man ut med alt intr for å montere det, eller er det fysisk mulig å montere det uten å fjerne stoler og slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geirrita Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2009 tror nok man skal klare å montere det uten å fjerne så mye av interiøret ja ,eneste jeg ser for meg som problem er vel baksetet.men det vipper man jo rett ut..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 har lyst på bur, uten å fjerne baksetet=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 har lyst på bur, uten å fjerne baksetet=) Det går fint så lenge setet ikke har stål rygg eller sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geirrita Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2009 tenkte bare å vippe det ut for monteringen sin skyld jeg ,kan fint stå i etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 okei.. men tror det er stål bak setet om du skjønner... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusA Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 Løfter denne siden disse delene bare tar opp plass i værste for oss andre Skjønner ikke at dette skal være så vanskelig å få solgt, det må jo være noen der ute som er interessert i bur og et par knallfine stoler til en hyggelig pris. Stolene er av høy kvalitet med bra finnish! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einar Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 kan by 4500 + frakt for stoler med understell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tastavik Skrevet September 26, 2014 Share Skrevet September 26, 2014 Heisann, er intr i buret. send meg en pm med ett tilbud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet September 27, 2014 Share Skrevet September 27, 2014 Hei.. Har du et godt tilbud på bur og stoler. Skal bestille bur i disse dager. Har du en vekt på buret.? Har sendt deg PM Snorre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet September 27, 2014 Share Skrevet September 27, 2014 Denne er fra 2009. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå