bmwhans Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Har dette på bildet her. Kom å hent alt for 500 kr eller gi et skambud på ting. Blir det ikke borte snart kaster jeg det. Stammer fra en 320, Oppi bøtta ligger det div org blinklys. Den svarte greia er en bagasjeromsspoiler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svart Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Passer de lyktegrillene til e30 cab? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm535i Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 dette er likt på alle e30 . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Svaret er altså ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 hvor kan det hentes evnt a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2009 hobøl i østfold! Tenkte du på å kjøpe alt? Spoileren er solgt foressten, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 hobøl i østfold! Tenkte du på å kjøpe alt? Spoileren er solgt foressten, funderer på det tilstand på demperne? + fjørene, er de org? hardu begge foran, eller bare den ene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svart Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 Ok, den e go! Hvis du ikke henter det så byr jeg på lyktegrillene hvis de er hele og uten sprekker eller mangler noe,nedre del av rattstammen(leddet) og det du får plass til i boksen. Tror du får det i en stor smartpost pakke,175,- bud 400 ink frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2009 Okei, den er grei. Du får det for 400 ink frakt. Får håpe jeg har en eske som er stor nok til grillene. Men det ordner seg nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svart Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 Gode greier:-) Send kontonr og navn så setter jeg det til betaling.Bare til å fylle opp med e30 ting, holder på å plukke en e30 cab som skal settes sammen igjen, så om du har noen bra bolter og klips så er det bare til å hive oppi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå