StianA Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 legger inn et bud på 15000 jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet November 3, 2009 Forfatter Share Skrevet November 3, 2009 legger inn et bud på 15000 jeg da Skal tenke på det, men litt lite syns jeg. Kom kjapt med 18K, så er jeg nok ikke så vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 Muligens jeg er intrisert Yngve, gir deg et svar på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet November 3, 2009 Forfatter Share Skrevet November 3, 2009 Muligens jeg er intrisert Yngve, gir deg et svar på mandag Den er god. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Når var den førstegangs registrert i norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet November 4, 2009 Forfatter Share Skrevet November 4, 2009 Når var den førstegangs registrert i norge? Vet ikke, men ikke noe å bygge og godkjenne ting på denne. Er 4 dørs og ikke fin nok for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 aa okda, syns det så ut som en coupe på bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 mulig og komme og se på denne? er i sandefjord så og si hver eneste dag.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet November 4, 2009 Forfatter Share Skrevet November 4, 2009 mulig og komme og se på denne? er i sandefjord så og si hver eneste dag.... Ring meg på 90141919, så kan vi avtale så du for se på gliset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 intr i og bytte i en e30 cabriolet? orginal 325, motoren går ikke ordentlig når den er kald, men når den er varm virker den fin. er byttet til facelift motor, lambda er ikke koblet til, kansje derfor? Må byttes en del br.rør og begge traversforingene og en bærekule. sveiset hjulbuer, ikke noe arbeid og skryte av akkurat, en bulk på bakskjermen, tror man får ut denne med håndflaten om man tar av "dørtrekket" bak. Ellers er det et veldig bra skinn intriør i den, mulig det er m3 framstoler. noen 17 toms felger med så og si nye dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet November 19, 2009 Forfatter Share Skrevet November 19, 2009 Nei, dessverre. Blir å beholde denne over vinteren. Har fiksa det meste på den. Så nå står den på 17" vinter hjul å venter på snøen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 ka kan eg si. gi en lyd om du skulle selge denne igjen hehe hadde vert noe for meg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 Mye skal du ha for de orange ford blinkersene, de rigga noe jævli på e36'n Grei vinterbil detta da, ble fett med gullfelgene på sort bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet November 19, 2009 Forfatter Share Skrevet November 19, 2009 Mye skal du ha for de orange ford blinkersene, de rigga noe jævli på e36'n Grei vinterbil detta da, ble fett med gullfelgene på sort bil! De Ford blinkersa kunne du fått he he, men mulig jeg skal ha bilen på EU kontroll etterverdt. Når denne skal selges, skal IKKE de gull hjula følge med, om ikke jeg får "gull" for dem da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg