bpengan Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 heisann! Er rimelig ny innen bmw og at folk her inne kan ALT så poster jeg no spørmål her. Har en e30 316 89 modell. Blir mer og mer gira på å bygge den om til en 325 men aner ikke hva som må gjøres med den for å få den godkjent. Så hva ligger en brukt 325 motor på? Og passer den på kassa? Må vel bytte bremser og understell og diverse? Håper på noen gode svar på hvor dyrt og eventuelt hvor mye jobb det er å gjøre 316i litt mer fresh. Bjørn P. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 ligger jo en post øverst med guide til m50 i e30. går det ikek an å få godkjent det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2009 Jeg har ikke peiling. Er derfor jeg spør her. Hvis det viser seg at det ikke lar seg godkjenne så setter jeg i en audi femmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 Er en tråd om Audamotor i E30 på prosjekt delen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 heisann!Er rimelig ny innen bmw og at folk her inne kan ALT så poster jeg no spørmål her. Har en e30 316 89 modell. Blir mer og mer gira på å bygge den om til en 325 men aner ikke hva som må gjøres med den for å få den godkjent. Så hva ligger en brukt 325 motor på? Og passer den på kassa? Må vel bytte bremser og understell og diverse? Håper på noen gode svar på hvor dyrt og eventuelt hvor mye jobb det er å gjøre 316i litt mer fresh. Bjørn P. Angående godkjenninga. Før du begynner å bygge om sender du en søknad til BT og dokumentasjon fra BMW, når du har bygd om bilen din får du et verksted eller BMW til å gå over bilen din. Når det er gjort, så veier du bilen din. Siden du har nå en 316 motor (4 cyl), vil 325 motor (6 cyl) ha større vekt på forakselen og dermed blir vanskelig å få godkjent. Så da veier du bilen din, på foraksel, bakaksel og totalvekta (korrekte vektnr. finner du i vognkortet). Overstiger vekta over det som er tillat, så vil det bli vanskelig Men umulig er det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå