-Erik- Skrevet Desember 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2009 Kanskje ikke beste tiden å bumpe på men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2009 Opp igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2010 må da være på tide med en liten bump igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2010 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Re4lP0wer Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Har du et karroseri da ? Helst svar på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2010 Is karroseriet selges ikke, men har et svenskt m3 karroseri som kan selges når jeg nermer meg slutten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Re4lP0wer Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 Is karroseriet selges ikke, men har et svenskt m3 karroseri som kan selges når jeg nermer meg slutten lovlig? Momsa og tolla? evt. Pris ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2010 Den er tatt in som delebil så moms er betalt. Einer seg kanskje best som banebil o.l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2010 Har også ett parr strøkene dakar gule dører for salg. Er en hel bil som går i deler her så om det ikke står på listen bare spørr da det er mye jeg ikke har skrevet opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henke320 Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 du har ikke tilfedigvis en mtech frontfanger liggendes?? eller veit om noen som har?? mvh henrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2010 Jeg har solgt min, men hør med Sportevo1990. Tror kanskje han har orginal m3 front fanger liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turtiss Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 Hvorfor ikke bare å kjøpe m-fanger hos ST Import til 1990,- inkl frakt? Får neppe en orginal billigere. Har du midtkonsollen, dekslet rundt håndbrekket , type svart til en billig peng? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2010 Hvorfor ikke bare å kjøpe m-fanger hos ST Import til 1990,- inkl frakt? Får neppe en orginal billigere.Har du midtkonsollen, dekslet rundt håndbrekket , type svart til en billig peng? Fordi det ikke er en orginal fanger... Er sikkert ikke alle som er ute etter det billigste, men om så, er jo det et godt alternativ. Nei, dekselet rund brekket er solgt desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg