Eleptick Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 Har nettopp kjøpt meg en e46 98mod, og anlegget som står i der er jo helt ubrukelig, sprengt og jævlig! Men vet ikke helt hva eg skal bytte ut, har lyst på nye høytallere fremme i dørene og bak i hattehyllen, men er det noen som har et tips for hva eg kan gå for? Og bagaserommet er lukket, alså metall som skiller bagasjerommet og baksetene, og det blir vell litt problem med sub i bagasjerommet, at du ikke får noe god lyd? Noen tips til hvordan eg kan få god lyd i denne bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 Jeg har bare slengt i en vanlig basser (2x12) og en monoblokk, funker fjell! hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eleptick Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2009 Har ikke bytta ut noe annet? Og du får god lyd med noe sånt alså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 Nei, en får det til å riste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå