stef Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 Hei, har en e30 88 mod. Er slark i bakakslingen. Når bilen står i fri, kan jeg vri på akslingen. Når bilen står i gir, går det ikke. Er det bak med diffen det er slark da? Mvh stefan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 hva vri? sier seg selv at det er bevegelse når den er i fri. er i girkassen vitale deler fir inn og utkobling av drivverk er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 skal være sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stef Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2009 Hmm, fikk på eu-kontrollen at det var slark i drivverk. Hører det når jeg kjører også! Kommer banke lignende lyder når jeg blant annet skifter gir. Det jeg mente med vri, er at det går an å vri akslingen 2-3 cm rundt hver vei når den står i fri. Skal det være slik asså? hjulene er selvsagt i bakken. Mvh stefan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DreRacing@ Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 du vrir rundt mellomakselen altså? er jo bare og se etter hvor slarken kommer fra det da. sjekk mellomakselkryss og drivknuter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå