Gå til innhold

Styling E30 råd

NiclasJønholt
 Share

Anbefalte innlegg

jeg syns E30 er tøffest med rieger GTS. men vet ikke om skjørt og bakfanger passer på touring. sett det på en 4 dørs. da måtte skjørtene modifiseres litt.

slik så min bil ut.

frontfangr

v9lm5psgqdksqv22nzn7.jpg

bakfanger

39q718yy6kbkre8embvj.jpg

sideskjørt

8936hoqv56k39pgn16y8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen min så slik ut da jeg kjøpte den. ville aldrig kjøpt verdens styggeste speil til den selv (E36 M3) men ellers var jeg fornøyd med den. både farge, felger og styling.

M-Tech er så jævlig oppbrukt. og alle med E30 er helt A4 og skal ha kjedelig M-Tech. så alle E30 er klin like med forskjellig farge. M-Tech er fint nok det. men en standard E30 er jo mer skjelden pga alle skal ha M-Tech.

grunnen til at jeg liker GTS er fordi mitt første møte med BMW var min storebror kjøpte en svart E30 cab GTS når jeg var liten. og jeg syns den var tøff.

om dere syns min gammle bil er stygg så er det unødvendig å ramse opp alle ting som farger og speil osv og si min gammle bil var stygg. jag her aldrig bedt om deres mening om verken farger eller felger. og det har ikke trådstarter heller. bildene er lakt ut fordi noen spør etter styling til E30. og jeg legger ut for å vise noe styling til E30 som trådstarter spør etter.

har dere ikke noe stylingtips til trådstarter, men bare dritt slenging om min gammle bil kan dere heller gå å leke i trafikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver sin smak.

Men helt enig med deg Petter (sjøbuse). Er Mtech eller M3 som er malen når det kommer til E30 og markedet blir mer eller mindre mettet. Bare se på "den store e30 bildetråden" 90% med m3 bredding resten med Mtech.

Håper jeg ikke tråkket for hardt på føttene dine nå :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører ihvertfall noe som "alle andre" har og som jeg synes bilen er finest med selv enn å gjøre bilen "grei" med noe som synes godt at er uoriginalt...

Beklager at min mening ikke interesserte deg men var for all del ikke kritikk, kun min mening (å hva veit vel jeg som har bil som er lik som da den rullet ut av fabrikken :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...