Bmw_e39 Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 Trur vifta i 5`ern min er gåen... Displayet og justeringene og alt funker, når jeg slår på vifta så høres det ut som den skal til og starte, men lufta kommer ikke. Noen som har hatt samma problem eller veit no? Hvor ligger denne vifta og er den lett og bytte? Altså 520iA Sedan 1998 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 Det høres ut som den skal starte, hva mener du med det ? Viften ligger bak deksel forran torpedo, i motorrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 sjekk denne først http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6 ... t+motstand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 Noen ganger går faktisk viften i stykker, eller betjeningspanelet (selvom det later til å fungere) . Motstand er bare en populær ting om dagen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_e39 Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Da har jeg pelt ut motstanden... Noen som har peiling på hva slags måleverdier jeg skal få mellom de forskjellige pinnene på koblingstykket? Hvilke verdier som er der når den funker og er som den skal og hvilke som kan indikere at den er gåen...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 Hvis det viser seg å være vifta... så har jeg en ny liggende hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_e39 Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Da spørs det ikke om det kommer en mørk bmw rullans opp utafor døra di om ikke lenge hvis det er den som er klikk i og med at du har en liggans, har du bytta eller? vanskelig jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_e39 Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Sikkert et dumt spm, men i mitt lille hode så kommer det en tanke om at det må være mulig og kortslutte noen av ledningene i og med at alt denna motstanden gjør er og regulere, da vil jo vifta bare gå for full spiker om de kortsluttas. Stemmer dette? Og hvilke ledninger event? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 Har ikke bytta nei..kjøpte en da jeg trudde først vifta var gåen, men det var motstanden hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_e39 Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2009 hmmm... Snakka med noen jeg kjenner som har hatt e39 tidligere, virker som denna motstanden er litt vanlig gitt se om jeg får tak i en i morra da, satse på og få bytta og sett om det funker da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheBirg Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 Sikkert et dumt spm, men i mitt lille hode så kommer det en tanke om at det må være mulig og kortslutte noen av ledningene i og med at alt denna motstanden gjør er og regulere, da vil jo vifta bare gå for full spiker om de kortsluttas. Stemmer dette? Og hvilke ledninger event? Jeg ville ikke anbefalt det. På gammle biler ja, men på disse nymotens greiene skal det ikke mye til for å kortslutte en eller annen hjerne om man bommer på kablene. Da blir det dyrt da ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_e39 Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2009 leit og kjøpe enten vifte eller motstand også viser det seg at den andre tingen var det som var feilen hehe... men med på tankegangen din, ikke mye som skal til, var bare for og sjekke kjapt da hehe... Høgger`n sku ha 500,- for en bruka motstand, sjøl om jeg plukka den ut sjøl, det syns jeg var litt stivt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 Det var litt stivt ja, for en del som sannsynligvis kommer til å ta kvelden i løpet av nærmeste framtid. Koster ikke så mye mer for en ny en nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HerrFlick Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 Trur vifta i 5`ern min er gåen... Displayet og justeringene og alt funker, når jeg slår på vifta så høres det ut som den skal til og starte, men lufta kommer ikke. Noen som har hatt samma problem eller veit no? Hvor ligger denne vifta og er den lett og bytte?Altså 520iA Sedan 1998 mod. Never ending stoooryy..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 Stikk på bmw! Dem har motstand liggende, og er du heldig får du lov til å få låne en å sjekke om det er den som er gåen får du kjøper. Jeg gjorde det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå