Gå til innhold

Vifte i e39

Bmw_e39
 Share

Anbefalte innlegg

Trur vifta i 5`ern min er gåen... Displayet og justeringene og alt funker, når jeg slår på vifta så høres det ut som den skal til og starte, men lufta kommer ikke. Noen som har hatt samma problem eller veit no? Hvor ligger denne vifta og er den lett og bytte?

Altså 520iA Sedan 1998 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg pelt ut motstanden... Noen som har peiling på hva slags måleverdier jeg skal få mellom de forskjellige pinnene på koblingstykket? Hvilke verdier som er der når den funker og er som den skal og hvilke som kan indikere at den er gåen...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert et dumt spm, men i mitt lille hode så kommer det en tanke om at det må være mulig og kortslutte noen av ledningene i og med at alt denna motstanden gjør er og regulere, da vil jo vifta bare gå for full spiker om de kortsluttas. Stemmer dette? Og hvilke ledninger event?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert et dumt spm, men i mitt lille hode så kommer det en tanke om at det må være mulig og kortslutte noen av ledningene i og med at alt denna motstanden gjør er og regulere, da vil jo vifta bare gå for full spiker om de kortsluttas. Stemmer dette? Og hvilke ledninger event?

Jeg ville ikke anbefalt det. På gammle biler ja, men på disse nymotens greiene skal det ikke mye til for å kortslutte en eller annen hjerne om man bommer på kablene.

Da blir det dyrt da !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

leit og kjøpe enten vifte eller motstand også viser det seg at den andre tingen var det som var feilen :-P hehe... men med på tankegangen din, ikke mye som skal til, var bare for og sjekke kjapt da :-P hehe... Høgger`n sku ha 500,- for en bruka motstand, sjøl om jeg plukka den ut sjøl, det syns jeg var litt stivt :-s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur vifta i 5`ern min er gåen... Displayet og justeringene og alt funker, når jeg slår på vifta så høres det ut som den skal til og starte, men lufta kommer ikke. Noen som har hatt samma problem eller veit no? Hvor ligger denne vifta og er den lett og bytte?

Altså 520iA Sedan 1998 mod.

Never ending stoooryy..... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...