Gå til innhold

BMW 325i E30 - M20b25 (Nå med fotoalbum) Fått bremsedeler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for tilbakemeldingen :-)

Ja har funnet ut att jeg skal gå for Mtech pedalsett og Mtech girspakehåndtak. Men girkulen er overpriset og for dyr spørr du meg :) Blir vell også BMW "Doorpins" som det heter.

Forresten, er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt shadowline lister? Ikke crom som er lakket svart.

Evt. en måte og lakkere de crom listene svart og att det holder?

Og hvor man kan få kjøpt sort taktrekk ?:)

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Dette kommer til å bli rått, fyr på med bilder!

Tusen takk for det :-) Det skal jeg gjøre, kommer til og ta bilder vær gang jeg er der :-) Men blir dårlige av mobilkamera da:\

Har forresten sett ditt prosjekt, vanvittig bra. Håper jeg får min like fin som din så blir jeg glad jeg :-)

Ny edit i førsteposten.

Venter fortsatt på bremsedelene fra Koed.

I dag har jeg fått kjøpt Rieger hekkskjørt og sideskjørt, også fått igjen bremsedelene fra sandblåsing lakket dem og pusset litt sparkel. Har litt bilder av stylingen og av bremsene :-) Enjoy

Skrevet

Kor lenge du venta før du pussa ned første laget med sparkel og la på nytt?

Veldig viktig å vente til det e gjennomtørt (minst 48tima i 10-20 grader for å være sikker).

Visst ikke blir det lett sig :)

Det e også lurt å sandblåse sveisane å ta på Brunox (la den stå i 48 tima også) for at ikke rusten skal komme tilbake :P

Det går fint an å lakke listene svart, ej kan orde det for deg :)

Kan bere ta det samtidig som ej skal lakke e30 (om 2-3 uker ca).

Men siden du he delebil trenge ej kansje litt forskjelligg fra den :)

Trenge ett par nye liste også.

Men la mej ta av alle listene, e sykt lett for å bende og ødelegge dei visst du ikke tar dei av på riktig måte :o

Ring mej du så kan vi snakkes der :)

Skrevet
Hehe, takk for det :) Din blir sikkert like bra, om ikke bedre, så ikke stuss på det. Men en liten negativ kommentar - liker ikke hekken din :(

Hehe, takker :-) Gøy med tilbakemeldinge:p E litt enig med det med hekken, ser stilig ut på bilde, men når e holdt den intill for å se kordan d så ut på bilen blei e litt tvilsom, gikk litt for langt ut syns e. + Att den e for rund å sann. Men e no d eneste e har, å fikk no rieger hekk + sideskjørt for 800,- så skal ikke klage, heller kjøpe ny når den tid kommer :-)

Kor lenge du venta før du pussa ned første laget med sparkel og la på nytt?

Veldig viktig å vente til det e gjennomtørt (minst 48tima i 10-20 grader for å være sikker).

Visst ikke blir det lett sig :)

Det e også lurt å sandblåse sveisane å ta på Brunox (la den stå i 48 tima også) for at ikke rusten skal komme tilbake :P

Det går fint an å lakke listene svart, ej kan orde det for deg :)

Kan bere ta det samtidig som ej skal lakke e30 (om 2-3 uker ca).

Men siden du he delebil trenge ej kansje litt forskjelligg fra den :)

Trenge ett par nye liste også.

Men la mej ta av alle listene, e sykt lett for å bende og ødelegge dei visst du ikke tar dei av på riktig måte :o

Ring mej du så kan vi snakkes der :)

Huska ikke kor lenge e lot d stå, men e lot d stå i ei stund vertfall, de va no hardt. Ka d vil si att de kommer sig da?:-P

Sveisen blei bare sandblåst å grunna me vanli grunning, holder ikke d? Kor e får kjøpt brunox da? (for og bruke d på resten av sveisane :P

Takk for tilbakemeldinger folkens :-) Skal komme med masse updates og bilder fremover ;-)

Skrevet

Noen som vet noe om eksosanlegg?

Jeg har ett eksosanlegg med 2 enderør. har lyst og sveise en Vinkel 90 grader, bort til andre siden av bilen og 90 grader tilbake så jeg har 1 enderør på vær side, vil dette gå eller vil all eksosen bare gå ut av ene røret da pga det blir for mye motstand i det andre?

Sorry dårlig forklart, men dere skjønner sikkert hva jeg mener :-)

Skrevet

Det er jo ganske logisk om du sveiser 90 grader. Da vil nesten all eksosen gå ut av en side. En midre vinkel ville vel ha hjulpet..

Skrevet

Du får gjøre det du vil! Personlig synes jeg effektanlegg med to stusser er penest på E30.

Tror ikke det har så mye å si, det viktigste er vel at motoren har god "flyt" fra grenrøret og litt ut :P

Skrevet

Kan bli bra det der. Men har villa gått en annen vei enn svart matt, med sota ruter kun bak..Skal du sote en 4 dørs.så må du sote hele vegen. Syns det ser litt dumt ut ellers. Men det er jo bare min smak da :) Ellers så ser dette lovende ut :) Stå på :)

Skrevet

Du får gjøre det du vil! Personlig synes jeg effektanlegg med to stusser er penest på E30.

Tror ikke det har så mye å si, det viktigste er vel at motoren har god "flyt" fra grenrøret og litt ut :P

Er litt enig der, men jeg har to stusser, og skal ha to stusser, bare en på begge sider :-) grunnen til jeg vil dette er for stussene på eksosanlegget mitt har en liten knekk til siden og de passer ikke med rieger hekkskjørtet mitt:)

Kan bli bra det der. Men har villa gått en annen vei enn svart matt, med sota ruter kun bak..Skal du sote en 4 dørs.så må du sote hele vegen. Syns det ser litt dumt ut ellers. Men det er jo bare min smak da :) Ellers så ser dette lovende ut :) Stå på :)

Takk for det, er litt enig med deg på den, men har funnet ut jeg ikke skal gå for matt svart pga den vil være umulig og holde matt samtidig ren og fin. Jeg skal gå for en annen farge med shadowline :-) Fargen får bli en overalskelse:)

Alt jeg lover er att en E30 i denne fargen er utrolig fet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...