Tuttifrutti Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 Brunox får du kjøpt hos Bilextra i breivika til 347,- for 1 liter. Ja vanlig grunning skal holde men visst du vil være 100% sikker så bruk Brunox så syre eller epoxy grunning. Selvom sparkelen er hard vil ikke det si den er 100% gjennomtør. Sig vil si at for eksempel om 6-12måner så trekker sparkelen seg litt tilbake så du vil få en ujavn flate der det er sparklet. Ikke gå for endestuss på begge sider, er mye arbeid og passer ikke på e30. Visst du skal så lag en Y flens lengre fremme under bilen så du får eksos på begge, lite fett å komme når det er kaldt med mye røyk ut av den ene å ikke noe ut av den andre
kjellke Skrevet November 7, 2009 Forfatter Skrevet November 7, 2009 Brunox får du kjøpt hos Bilextra i breivika til 347,- for 1 liter.Ja vanlig grunning skal holde men visst du vil være 100% sikker så bruk Brunox så syre eller epoxy grunning. Selvom sparkelen er hard vil ikke det si den er 100% gjennomtør. Sig vil si at for eksempel om 6-12måner så trekker sparkelen seg litt tilbake så du vil få en ujavn flate der det er sparklet. Ikke gå for endestuss på begge sider, er mye arbeid og passer ikke på e30. Visst du skal så lag en Y flens lengre fremme under bilen så du får eksos på begge, lite fett å komme når det er kaldt med mye røyk ut av den ene å ikke noe ut av den andre Takk for tilbakemelding, veldig hjelpsomt, skal la være og gjøre det da:-) Men må sveise på to rette nye rør bak katalysatoren min da. pga de har en knekk til venstre (Sett bak fra bilen) og passer ikke med hekkskjørtet, ser også litt underlig ut Miniupdate I dag har jeg pusset litt sparkel, lakt opp ledninger til lys og stikk-kontakt til min pult på lokalet jeg holder til og ryddet området rundt bilen, ble vanvittig bra og er kjempefornøyd Har også bestilt meg domene med webhotell til og laste opp alle bildene av prosjektet på. Samt linke domenen til denne posten. (Ja jeg vet imageshack og lignenes er gratis, men syntes det er så mye enklere på denne måten og tar mindre tid
kjellke Skrevet November 8, 2009 Forfatter Skrevet November 8, 2009 Ny "Update" i førsteposten, tenkte bare og si ifra att jeg har fått opp domenen og fotoalbum, hjemmesidelignenes greier til prosjektet kommer de nermeste dager Enjoy Albumet er og bli funnet øverst på førstesiden
kjellke Skrevet November 10, 2009 Forfatter Skrevet November 10, 2009 Ny miniupdate med litt deler i hus Fikk bremseoverhalingsdelene jeg hadde bestilt i dag Ser bra ut, 2 av de på bilde og diverse skruer Har noen spm ang noen o-ringer som jeg håper på noen kan hjelpe meg litt med Kan tenke meg nr.1 er til lufteskruen men er ikke helt sikker
hanskr Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 nr 1 kan nokk ikkje ve på so mange andre plassa enn lufte skruen nei
Hans Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 Hei Gamle bilen min detta! Fram caliptera framme va ny fer 2 år sia.. Sender e mærke på fælgan, i som lakka de.. Mykkji å ta tak i på na biln her da Bra du held liv i na gamle go biln her Bilde av den når i ha den:
kjellke Skrevet November 11, 2009 Forfatter Skrevet November 11, 2009 Hei Gamle bilen min detta! Fram caliptera framme va ny fer 2 år sia.. Sender e mærke på fælgan, i som lakka de.. Mykkji å ta tak i på na biln her da Bra du held liv i na gamle go biln her Bilde av den når i ha den: Hehe fin var den når du hadde den Ikke fult så fin nålenger. men har planer om å gjøre den like fin eller finere;)) Såpass nye caliper fremme altså, du som kjøpte ventilerte skiver til den også ? Mulig du har en kvittering på dette? Holder ett budsjett på hva som er brukt på bilen Her e mye å gjør ja Vet du hvor felgene er kjøpt?
kjellke Skrevet November 11, 2009 Forfatter Skrevet November 11, 2009 Noen som vet om en billig E30 til salgs i ålesund og omegn? Max 3 timer fra Ålesund til en under 10000 ? Bilen skal bli prosjekt for en kompis og den trenger ikke være i strøken god stand, kan godt være uten motor til og med. Så lenge den er orginalt bygd med 6er eller mulig og få godkjent med m20 motor. Altså 6 sylindret
Hans Skrevet November 12, 2009 Skrevet November 12, 2009 Blir ta vettu I som kjøpte ventilerte skiver til den ja, kviteringa e det verre ma.. Betalte 3 lappa fer na bilen her i Byttet i 07: Skiver, kalipter, alle kuler i frontstilling, Dempere foran, Bremse slanger foran, Powerflex i baktravers.. Har kansje lokka til felgene! å Nommer plate i motor rom..
kjellke Skrevet November 13, 2009 Forfatter Skrevet November 13, 2009 Nommerplate til motorrom som var på den frontplaten som sto på før? dette kunne vert veldi greit og ha i og med att jeg skal bytte den. Er dette noe du krever penger for eller noe du har lyst å bli kvitt? Mvh. Kjellke Btw. vanvittig fet var den når du hadde den ;D og er dette facelift?
Hans Skrevet November 15, 2009 Skrevet November 15, 2009 Skal skjekke om i finn ta... nei ska ikkje ha nåkkå fer d..
kjellke Skrevet November 15, 2009 Forfatter Skrevet November 15, 2009 Høres bra ut Takk, forresten rått 535i prosjekt du har der ) Funker det bra og lakkere taktrekket? Jeg rev akuratt ut det som var i E30en her pga det så ikke helt bra ut, det ble litt stivt og hardt syntes jeg. Kansje bedre med tekstil-lakk? Har beige taktrekk nå men vil ha svart:P
winchester Skrevet November 16, 2009 Skrevet November 16, 2009 Vil ha svart taktrekk jeg også, så fort deg kjellke, så jeg får se resultater!
kjellke Skrevet November 17, 2009 Forfatter Skrevet November 17, 2009 Da var motor ute av bilen. Fikse bremsene og demontering av frontplate i morra. Update kommer i morra:-)
kjellke Skrevet November 20, 2009 Forfatter Skrevet November 20, 2009 bilen er bare å vrake.... vangen er knekt en meter bakover.. klarer ikke fikse dette samt få det beint. må bytte heile fronten fra frontruta og framover.... noen som vet om det gå ann og bygge 316 til 325 og få det godkjent ? om man bytter alt av deler. Fant også ut att delebilen min var orginalt 316. kjempegreier:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå