Gå til innhold

e30 is og gamlebil'n:)

jonm
 Share

Anbefalte innlegg

Må legge ut noen bilder av bilen..:) kjøpte den i august. har ikke gjort stort annet en å bytett til ny sperrediff og radiator. Dette er min is nr 2, da gamlebilen gjikk i lyktestolpen bestemte jeg meg for å kjøpe en ny is..:D Har sansen for disse..:) planen er å holde den mest muli i strøken stand.. blir lakering fra listene å ne nå i vinter å ny eksos osv.. kom gjærne med ris å ros..

scjh2oj1l3xqlt9i2x9e.jpg

lduyxr4xn1gnywg6datp.jpg

0giqfjdhhxlf4lyxnag7.jpg

Her er gamlebilen som jeg ANGRER som en ulv på at jeg solgte..:/ men nå tror jeg den er kondem? ringte vertfall ifra if og ville ha info..;) va go bil

1ywstd3c1gvh1zfcarmj.jpg

8fufmldci0k0x6m9q6ra.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gamle eigeren gjorde d ja..:) var i kr.sund og hentet den i august.. kjente til denne bilen fra da den gjikk hær i midsund, derfor oppsøkte jeg den nye eigeren og fikk den tilbake til midsund..;)

Ah.:) Skal være bra holdt den der??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E30 is er vel allerede en klassiker og denne så ikke ut til å gjøre skam på det. Meget pen bil, men jeg ville kanskje ha byttet ut de hvite felgene til fordel for noen med kant. BBS RS hadde gjort seg på en rød bil 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E30 is er vel allerede en klassiker og denne så ikke ut til å gjøre skam på det. Meget pen bil, men jeg ville kanskje ha byttet ut de hvite felgene til fordel for noen med kant. BBS RS hadde gjort seg på en rød bil 8)

Synes ikke de hvite felgene var så aller værst jeg :) Men BBS RS hadde vært prikken over i'en!

Var jo fin den andre e30n å da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...