jonm Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 Må legge ut noen bilder av bilen.. kjøpte den i august. har ikke gjort stort annet en å bytett til ny sperrediff og radiator. Dette er min is nr 2, da gamlebilen gjikk i lyktestolpen bestemte jeg meg for å kjøpe en ny is.. Har sansen for disse.. planen er å holde den mest muli i strøken stand.. blir lakering fra listene å ne nå i vinter å ny eksos osv.. kom gjærne med ris å ros.. Her er gamlebilen som jeg ANGRER som en ulv på at jeg solgte..:/ men nå tror jeg den er kondem? ringte vertfall ifra if og ville ha info.. va go bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 Jobber du på Bilcentrum i Kr.Sund? Synes denne bilen så meget kjent ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 Nyydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonm Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2009 gamle eigeren gjorde d ja.. var i kr.sund og hentet den i august.. kjente til denne bilen fra da den gjikk hær i midsund, derfor oppsøkte jeg den nye eigeren og fikk den tilbake til midsund.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 gamle eigeren gjorde d ja.. var i kr.sund og hentet den i august.. kjente til denne bilen fra da den gjikk hær i midsund, derfor oppsøkte jeg den nye eigeren og fikk den tilbake til midsund.. Ah. Skal være bra holdt den der?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 Strøkent! Hvordan synes du effekten er da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonm Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2009 jo, er bra holdt. er helt minimum med rust og generelt tight og fin.. effekten er nok til meg.. har sansen for 4'ern. go og sterk motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 E30 is er vel allerede en klassiker og denne så ikke ut til å gjøre skam på det. Meget pen bil, men jeg ville kanskje ha byttet ut de hvite felgene til fordel for noen med kant. BBS RS hadde gjort seg på en rød bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 E30 is er vel allerede en klassiker og denne så ikke ut til å gjøre skam på det. Meget pen bil, men jeg ville kanskje ha byttet ut de hvite felgene til fordel for noen med kant. BBS RS hadde gjort seg på en rød bil Synes ikke de hvite felgene var så aller værst jeg Men BBS RS hadde vært prikken over i'en! Var jo fin den andre e30n å da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonm Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2009 BBS RS er fine felger d.. men liker godt den røde-hvite kombinasjonen.. hadde brock b1 på gamlebilen og det var ikke domt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 Du har veldig god smak i E30. ISen trenger grommere felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonm Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2009 tror felgene blir.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 Lekker bil! Når det kommer til BBS RS, det er det alle vil ha men ingen har råd til. Jeg likte denne fargekomboen du har der veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 den røde jikk i surnadal før. fine biler begge 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonm Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2009 ja, det stæmme d.. denj ha vell 2 ægara dær.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå