b-e39 Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 ok så det er flere måneder siden jeg kjøpt bilen,har kosta meg allerede en god del i reparasjoner (måtte den forrige eieren brenne for å ha passet så dårlig på den).Bilen er en 520i 99 modell,saken er at temperaturen går ned på bilen hver gang jeg slår på varmen inni bilen,og da spesielt når jeg kjører i nedoverbakker,har nå vært på det lokale møkka verkstedet og fått byttet termostaten,men har ikke merket noe forskjell,ellers ryker det litt hvit røyk av eksosen i tillegg selvom bilen er varm,vet nå ikke om det er noe sammenheng,men har fått bekreftet at toppakningen er i orden,hva kan det her være da tro?når ikke engang folka på verkstedet fikk orden på den?takker for alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauge Racing Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 at den ryker litt kvitt røyk .. kan være sia den har mye kort kjøring .. og kondens i blokka .. so gjer at det blir litt kvitt røyk av eksosen ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 De har ikke montert feil termostat, altså en som åpner seg ved for lav temperatur.?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b-e39 Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2009 ja jeg bruker den for det meste til små kjøring,så det stemmer nok,men temperaturen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 Ville prøvd en varmere termostat.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 Glemte det med eksosen... Ang. hvit røyk å spyr min også ut hvit røyk nå som det er blitt kaldere ute, det er bare kondens som ligger i eksosen + når varm eksos møter kald luft, så oppstår det kondens... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b-e39 Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2009 De har ikke montert feil termostat, altså en som åpner seg ved for lav temperatur.?! -- jo kanskje,men etter at jeg har fått byttet termostaten så har jeg ikke merka noe forskjell i det hele tatt,så den var sikkert i orden til å begynne med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå