hardrocxsludge Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 Driver med motorbytte i min coupe, sitter med en m52b25 94 modell, har ledningsnettet jeg trenger, men mangler DME . har gått innkjøp av denne motoren og regerett dreti meg ut, og er klar over det . var både feil nett og feil dme, men synes det var verdt å gjøre noe med . Så det jeg egentlig er på utkikk etter er den riktige dme'en og jeg er ganske sikker på at noen på forumet har en sånn en de vil selge ! om du evnt har noe, send meg en pm ! Joakim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 Koden på "diamantschwartz" er 181.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2009 Da blir det lakk .. takker for raskt svar ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 181 Diamantschwarz Diamond Black Metallic Black Edit: litt sein ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2009 Hehe, takker allikevel . skal få ting litt på stell, så får jeg lage min egen prosjekttråd etterhvert tenker jeg ! Sikler litt på et turbobygg om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 Vet ikke om det er flere nyanser på denne, men på bilene jeg har hatt/har i denne fargen er nyansen 9.., Fargekode på dempertårn osv; Diamant svart metallic 181/9. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2009 skal notere meg jeg . Nå som jeg har laget en tråd, så har jeg manko på en DME til en 325 med vanos jeg, har kjøpt meg nettet, men mangler DME .. er ikke tilfeldigvis noen som har en på hånda de vil selge, eller vet om noen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 Sorry Ot.., men fikk ikke liv i den "gamle" motoren? Var det ikke du som ikke fikk gnist osv..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2009 jo, fikk gnist, men bensinpumpa fikk ikke strøm og heller ikke dysene, så bensina stoppa i fuelrailen . For pumpa virker når jeg kjører strøm på den, men ikke når jeg vrir om nøkkelen, så har jeg vært litt rundt og sjekket opp , og fant ut at det er hjerne fra en 5 serie, så jeg har da kjøpt nytt ledningsnett fra 94 som skal stemme til den motoren, men mangler hjernen ! Utifra hva jeg har funnet ut så var det gærnt nett og hjerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 Så nå bytter du motor istede? 325 med vanos? Om jeg ikke tar helt feil, eller det finnes flere til denne modellen, så tror jeg det er en hjerne med nr ... 314 du skal ha nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Tommy Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 413 takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2009 Sånn som saken er nå da, så har jeg 2 biler, jeg startet med en coupe, som opprinnelig er en 320, men motorn der havarerte og ble byttet ut til en 2,5 . Dette er ikke gjort i mitt eie, så er usikker på hvordan bil motorn har sittet i fra før av . men for å si det sånn, så fikk jeg bra pris på bilen så da var motormessig ikke noen prioritet . Så gikk jeg innkjøp av en 320 delebil som gikk, men var frontkolidert . Most forstilling og shock bulker opp til taket ! og planen var å bruke motoren fra den, men så endra lystene seg igjen da, så fikk jeg kjøpt meg nett til 2,5 litern da, og da mangler jeg bare hjerne, så står med begge motorene på paller nå, og venter da for å se om jeg får kjøpt noen hjerne før jeg gjør noe mer . er ikke sikker på hva slags hjerne jeg trenger når det gjelder nummer, ( i og med at jeg er litt fersk på bmw foreløpig og ikke har fått satt meg helt inn i hjernenummer og dme generasjoner ) men jeg prøver da . Jeg har funnet en på koed som skal passe 2,5 vanos uten ews, men den er omprogramert til 3,2 liter ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2009 så det jeg skal lete etter er hjerne med nummer 413 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 Ja.. Du finner det i 2l motoren også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2009 så hjerne fra en 320 vanos skal passe på 325 vanos ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå