bim_e46 Skrevet Oktober 26, 2009 Skrevet Oktober 26, 2009 Lurer på om de går ann å stramme handbramsa uten og ta av bremseskiva? Veit e kan stramme den i midtkonsollen men må stramme me bremsebandet.
Superbeetle Skrevet Oktober 26, 2009 Skrevet Oktober 26, 2009 Du kan stramme inn gjennom boltehullene
1and0nly Skrevet Oktober 26, 2009 Skrevet Oktober 26, 2009 hvis han skal stramme via bolt-hullene burde man ha gjort det en gang før hvor man tar av bremseskiva, så man vet hvordan det ser ut osv.. tror ikke det er noen andre plasser å stramme håndbrekket på en de to metodene..
Ullsokk Skrevet Oktober 26, 2009 Skrevet Oktober 26, 2009 Er ikke andre plasser nei. Men er jo bare å ta av dekket og finne fram lommelykta. Så finn et hull å lys i og snurr skiva og følg hullet, og da ser man til slutt noen tagger. Nr 7. Så stikk en flattrekker inn og stram Liten gyllen regel er stram til du ikke får dekket rundt også løsne 3 hakk
bim_e46 Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2009 Eg bytta bremseskive, bremseklossa og bremseband til handbrekken. Før eg hadde påigjen skiva stramma e slik att e akkurat fikk påigjen skiva. Men de e gjorde feil va att eg ikkje slakka oppe me handbrekka. Den va heilt tilstramma fra før. Men de skal vel gå sikkert å berre prøve me eit flatjern også prøve og stramme gjennom hulla til boltane.
1and0nly Skrevet Oktober 26, 2009 Skrevet Oktober 26, 2009 Ja ha håndbrekket nede, stramm til skiven sitter fast og løsne litt så funker det bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå