fast Dog Skrevet Oktober 26, 2009 Skrevet Oktober 26, 2009 Hei...Noen som har tatt disse av før? Tror jeg har noen dårlige foringer som bør byttes. Hvordan er det å ta ned bærarmen! Masse styr å montere dette igjen?? husker jeg slet en del me denne da jeg tok en annen foring. Var en mye fram og tilbake før jeg fikk den på plass. Var mye spenn som gjorde jobben kjedelig. Hvordan er rekkefølgen når jeg skru den på igjen??Hvilken bolt skal på først og hvilken skal sist?? gjelder E39 touring.
fast Dog Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2009 Hei...Noen som har tatt disse av før? Tror jeg har noen dårlige foringer som bør byttes. Hvordan er det å ta ned bærarmen! Masse styr å montere dette igjen?? husker jeg slet en del me denne da jeg tok en annen foring. Var en mye fram og tilbake før jeg fikk den på plass. Var mye spenn som gjorde jobben kjedelig. Hvordan er rekkefølgen når jeg skru den på igjen??Hvilken bolt skal på først og hvilken skal sist?? gjelder E39 touring.
fast Dog Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2009 sorry...mente bærebro!! Er det mulig å bare skifte disse foringen eller må hele broen skiftes? Kan disse foringene påvirke høyden på bilen viss de er blitt kraftig vridd?? Lurer på om det er derfor bilen min er har litt høydeforskjell bak.
Fliid Skrevet Oktober 26, 2009 Skrevet Oktober 26, 2009 Nedre bærearm må byttes komplett. Finnes ikke løse foringer til denne. Forskjell på høyde kan skyldes fjører eller skev bærearm.
Odd-M Skrevet Oktober 27, 2009 Skrevet Oktober 27, 2009 Du må ha firehjulskontroll etter dette, men det er du kanskje klar over?
G-RACING Skrevet Oktober 27, 2009 Skrevet Oktober 27, 2009 Får kjøpt komplett sett fremme og bak på ebay, for en meget rimelig pris i forhold til originalt fra BMW!
bjalle Skrevet Oktober 27, 2009 Skrevet Oktober 27, 2009 Alt som har foringer,stag,ledd etc skal dras til med riktig moment under belastning(hjula på bakken)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå