Simpel Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 Hei igjen allesammen, Byttet luftfilter og kupefilter på bilen i dag. Ca et år siden jeg byttet de sist. Kupefilteret måtte byttes, det var fullt av drit. Men luftfilteret til motoren så nesten nytt ut, etter 1 år og rundt 10000 kilometer. Var jeg litt tidlig med å bytte det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^th0mas^ Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 Jeg bytter luftfilter én gang i året. Er vel det som er anbefalt etter det jeg har hørt. Men uansett, på min forrige bil, en KIA Sephia, så byttet jeg luftfilter etter 3-4 år uten å merke noe forskjell etter det var byttet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 Skal byttes annenhvert år på de fleste merker, men bare bra å gjøre det oftere. Kupefilter kan gjerne byttes 2 ganger i året for å unngå dogg, vond lukt osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå