Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha org. Hella facelift lykter foran og bak på min e39 '97.

Facelift frontlykter ser like ut overalt med hvit blink og angeleyes, men jeg har sett 2 forskjellige baklykter:

Klar hvit blink:

http://nettbutikk.gsbildeler.no/openImage.php3?imgPath=bilder/5307.jpg

Og denne:

http://nettbutikk.gsbildeler.no/openImage.php3?imgPath=bilder/4062.jpg

Hvilke modeller er disse 2 lyktene fra? Leste at det kom org. facelift til 2001 modellene og utover, og så er det jo M5 styling, + M sport pakke til 2000 mod osv, ble litt forvirret...

Jeg vil ha de baklysene jeg linket til i link nr 2, har alltid trodd det var originale M5 lys, men på GS bildeler kaller de det bare for "2001" look.

Så lurer jeg på hva som passer til min '97 mod, er det noe som er plug and play eller må jeg kjøpe mer enn bare lyktene?

Skrevet

lyktene på link 1 er på alle E39 fram til september 2000. Link 2 er facelift fra september 2000. De passer rett på tror jeg. Det kommer med 1 boks for hver lykt som styrer celis linjene tror jeg. Er bare å finne en passende plassering til de.

Skrevet

Yeah, alt er ca halvparten på koed.no, skal ikke bruke GSbildeler, men gikk bare å linke til bildene der. ;)

lyktene på link 1 er på alle E39 fram til september 2000. Link 2 er facelift fra september 2000. De passer rett på tror jeg. Det kommer med 1 boks for hver lykt som styrer celis linjene tror jeg. Er bare å finne en passende plassering til de.

Link 1 har hvit blink, min '97 har gul blink. Så det stemmer jo ikke...

Hvis link 2 er facelift fra 2000, åssen ser facelift lyktene som kom i '01 ut da?

Skrevet

gul eller hvit...., er samme type lykt. Faceliften kom i september 2000, men blir referert til som "2001 look". Også facelift lyktene har en verson med gul blinkers.

Her ser du foresten hva som er med i retrofit kitet.

image_6737_big.jpg

Skrevet

Jaja, hvit er helt klart finest. Men jeg mener hvem har hvit blink? Kunne man velge selv hva man ville ha når man kjøpte bilen ny f.eks i 1997?

Har M5 akkurat det samme - lysene i link 1 fram til '00 og lysene i link 2 etter '00?

Skrevet

Synes de vanlige lyktene med hvit blink også er kule jeg, alle med hvit blink ser mye bedre ut enn med gul!

Vurderer du å selge de hvis du får tak i facelift? ;)

Er det noen forskjell på facelift lyktene foran da, eller har de alltid vært like? Er det bare 2000- som har de?

Skrevet

Jegvet, så det på koed.no... hvite blinkers is the shit though. men har facelift foran vært helt like på alle modeller, og er det ingen -00 modeller som har de? Må bare få oppklart det også :P hehe

Rostad: PM meg ang lykter når du skal selge da ;)

Skrevet

Alle ser like ut tror jeg. Finnes både xenon og halogen facelift. Xenon da en del dyrere.

Det finnes vell på de 00 modellene som kom etter september 2000.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...