Gå til innhold

E21 deler, fabrikktonede blink(med bilde), dempere osv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har ikke tankarmatur til innspr vel? Og vet du forskjellen på stabstaget til 323 kontra 316? Om dette er mulig å få til å passe over?..:)

Skrevet
Du har ikke tankarmatur til innspr vel? Og vet du forskjellen på stabstaget til 323 kontra 316? Om dette er mulig å få til å passe over?..:)

Det har jeg ikke.

Har instrument med turteller da, du har vel klokke?

323 staget er mye grovere og stivere, fin oppgradering.

Skrevet

Har turteller,sikkert byttet en gang...:) Må en ha andre foringer i bærearmene og foran da for å bytte stag? Er litt fristet til å kjøpe det ja...:)

Skrevet
Har turteller,sikkert byttet en gang...:) Må en ha andre foringer i bærearmene og foran da for å bytte stag? Er litt fristet til å kjøpe det ja...:)

Tror der henger bærearmer på staget. Tror også foringene foran skal vere på.

Skrevet

Ok,hva er dimmen på staget? 23,5? Ifølge delekatalogen ser det ut som min kan være levert med begge størrelsene,både 22 og 23,5...så må hjem og måle..:) Regner med det er foran ja??..:)

Skrevet
Ok,hva er dimmen på staget? 23,5? Ifølge delekatalogen ser det ut som min kan være levert med begge størrelsene,både 22 og 23,5...så må hjem og måle..:) Regner med det er foran ja??..:)

Kan sjekke nå i ettermiddag. Foran ja=)

Skrevet

Har nå sjekka stabstaget mitt,og det er 23,5 mm....så da spørs det om ikke ditt er det og..:) Hva annet har du av deler til e21 da? Såg du hadde deler til e30 til salgs og,passer noe overens der? Som for eksempel ratt eller interiør? Har lyst på noe mer fancy en det som jeg har nå...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...