intojostein Skrevet Oktober 26, 2009 Skrevet Oktober 26, 2009 hei, skifta viskose kobling, å fått på vifte reimen, men rister veldi etter dette, tyder det på noe som ikkje er skrudd godt nok til?
Lars89 Skrevet Oktober 26, 2009 Skrevet Oktober 26, 2009 Hva rister? Den var fin før? Ikke godt nok skrudd til eller slakk.
intojostein Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2009 altso da kunne sjå ut som om det er det hjulet der viskose koblingen er som rister, altso hele bilen å motoren ristet litt å tomgang, har montert helt nytt viskose kobling
intojostein Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2009 ja den var helt fin før eg skiftet viskose koblingen å heiv på vifte reimen,
intojostein Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2009 men om det kan være fordi eine bladet på vifto var knekkt? aT VIBBERASJONS LYDEN KOM?
Lars89 Skrevet Oktober 27, 2009 Skrevet Oktober 27, 2009 Da kan det jo være ubalanse i vifta. Er det bare sprekt eller falt av?
intojostein Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2009 Den er helt knekkt, eg skrudde av vifto, å då va kje den dere vibbereringo der lenger, so sattsa på bestilla ei ny vifta, knakk ho når eg sku hive på alle desse dekselene:P e ikkje abre å bare da hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå