Trond.S Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 Åssen har du egentlig stilt de dempara dine? Har du prøve å stille dem på det mjukeste noen gang? Hilsen Trond
hagenisse Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 hehe jeg er sikker på at du er flinkere enn meg jeg. jeg begynte og kjøre på bane i 07 jeg:P og har vel vært på bane 10-12 ganger fram til nå. Lærer fort?
thorbis Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 mjukeste har de aldri stått på trond. nå så står de på hakk 29 av 36 mulige.
Trond.S Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 Hvorfor prøve du ikke å justere mer? Bilen din virker jo litt nervøs. Virker som du har bestemt deg for at du er fornøyd sånn som det er uten å gidde å prøve mer
thorbis Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 nja er fornøyd med hvordan den funbket på rudskogen på ruud treffet den gangen. men klart det må jo prøves litt mere til sommern. må jo få den til og gå som den skal igjen først nå da....
hagenisse Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 Merker du noe forskjell fra hakk 28 til hakk 29 f.eks? 36 hakk var merkelig mye. Må justere endel før jeg merker noe særlig forskjell på mitt KW-sett. Der er det 18 hakk bak, og der står den på hakk 16 tror jeg. Foran er det 3,5 runder, og der er den en halv runde fra maks. Ubehagelig på gata, men fungerte klart bedre på våler. Fikk aldri prøvd den på mer humpete vei (rudskogen) med det oppsettet.
thorbis Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 ett og ett hakk merker jeg ikke noe på nei. men var merkbar forskjell fra det hareste og til der den står nå. skal prøve den enda litt mjukere til sommern. men da blir det grommere stabstag også. så veit ikke helt hvilken vei det påvirker nervøsheten i bilen.
Silverboy Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 hvordan man skal kunne justere stivheten på fjæra, og samtidig senke skal jeg like å få en god forklaring på
Trond.S Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 Jeg ville mjuka den opp mye i ræva var jeg deg, men mulig fjærene blir for harde igjen da så driten begynner å steppe. Synd vi ikke fikk testa med fjærene jeg hadde på e30'n sammen med demperene dine.
thorbis Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 nå snakker vi om hardhet på demper og høyde på fjør da...
thorbis Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 ja var synd vi ikke testa det. driver og kikker på annet coiloverkit, men har vel egentlig annet og bruke peng på i disse tider hehe. skal til meglern på fredan og skrive kontrakta.
Trond.S Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 hvordan man skal kunne justere stivheten på fjæra, og samtidig senke skal jeg like å få en god forklaring på Hardheten på fjæra er fast og må byttes ut. Er bare demperene man kan justere litt på. Jeg mener at mange av disse "billige" settene her alt for stive fjærer.
Trond.S Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 thorbis: Fornuftig å bruke penga på hus isteden, hele bil hobbyen er jo bare en luksus-greie. Men hvorfor du ikke justerer mer når du har muligheten skjønner jeg ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå