joacim Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joacim Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Azev A felga på bilen. Rondell 9x16 felga bak. BBS 15" Rondell 9x16 testet forran.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joacim Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Bud og skambud (ved rask handel) motas, er vell ikke sesong for banefelger nå hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 ca pris på azev felgene? er det kast i disse, eller er de brukbare på sommer'n på ei gamal herjebørse etter veien?! kreves det spacere på disse? hvordan går dette på en e30 som er senka kun foran tror du? er greit med plass bak i hvertfall.. men må det valses mye i såfall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 Byr 600kr for 15" BBS /BMW.. orginale "mteck2" felger. Har du forresten senterdekslene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joacim Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Byr 600kr for 15" BBS /BMW.. orginale "mteck2" felger. Har du forresten senterdekslene? Send meg en sms eller ring Du kan få dem for 600, men vet ikke om jeg har senterdeklsene , kan sjekke, men garanterer ikke husk, en felg er bulka på inner,men funker fint, de andre er ikke glansbilder, men litt kraftvask og børste så blir de kansje OK.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joacim Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2009 ca pris på azev felgene? er det kast i disse, eller er de brukbare på sommer'n på ei gamal herjebørse etter veien?! kreves det spacere på disse? hvordan går dette på en e30 som er senka kun foran tror du? er greit med plass bak i hvertfall.. men må det valses mye i såfall? har sakt 3 tusen, men det er høy pris for jeg vil ikke selge disse vis de andre ikke forsvinner De funker kansje vis du er som meg.. driter i småvibrasjoner.. Trenger ikke spacere Min er ikke valsa, kun bretta inn kanten bak, vinkelsliper og hammer trikset.. Spesial pris vis du kjøper rondell felga også.. 3500.. kommer å henter og er fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 Ok, ringer deg i morgen, litt sent nå kanskje Kan sikkert hente de i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joacim Skrevet November 3, 2009 Forfatter Share Skrevet November 3, 2009 Da er flere sett solgt. Begge 16" settene selges nå samlet for kroner 3000.. tror det er grei pris for 8 banefelger? Holdt av til Torsdag denne uken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 Er både Azev og Ronell felgene solgt nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg