Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ok! Navigasjonen har tulla litt (skjermen har hengt seg opp),adaptive lysene har sluttet og vri på seg når jeg svinger og må låse opp døra "manuelt" pga. trykk knappene på nøkkelen virker ikke.... :?

Skrevet

HVA ER GREIA MED Å SKRIVE MED STORE BOKSTAVER ?

Forøvrig så har jeg hørt at det er noe barnefeil med elektronikken på den typen bil. Kan ikke si noe mer enn det.

Tips, kutt ut store bokstaver, vi er mennesker og du trenger ikke "rope" til oss og innleggene dine virker useriøse.

Skrevet

Nå kan en E36 være en 19 år gammel bil også da, så det meste der er nok slitasjefeil, på kabler, reléer osv. Det skal det ikke være på en 1 år gammel 5-serie.

E36 har ikke vært noe mer utsatt for el.feil enn andre biler fra samme tid med tilsvarende utstyr.

Skrevet

Virker som at når det blir minus grader ute og bilen er kald så virker nøkkelen, for om morgenen og ute nå så virker nøkkelen på bilen!? Kan være bare tilfeldig..!? Har bestilt time hos bmw for og gå inn og sjekke!

Skrevet

Nå virker plutselig alt hele tiden,merkelig..! Men tar den inn en tur på bmw selv om alt virker nå,må jo være noe som er galt i elektronikken regner jeg med!?

Noen som har vært borte i samme problem?

Skrevet

samme tullet var det på svigers e60... da var grunnen at batteriet svømte i vann etter en lekkasje... han har også fått ny kasse på garantien... er litt småtull med disse bilene har jeg skjønt... Er visst ikkje berre han som har vært uheldig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...