pengelek Skrevet Oktober 27, 2009 Skrevet Oktober 27, 2009 Kjöpte meg en Nitro RC bil med 4x4 og revers + 2 gir forover for 1 uke siden. Viser seg at jeg ikke har tid til dette da det var et totalt impulskjöp. Den har eletrisk start, 4 hjulstrekk, 2 gir forover, revers, kraftige dempere og kraftig aliminiums ramme. Fölger med glöder m/lader, fjernkontroll, servoer, mottaker, elstarter m/ lader, noe org. värktöy, manual, 4 L nitro bensin + fyllekanne. Er helt komplett, bare å kjöre med den. Bensinnålen må stilles noe ettersom den er under innkjöring. Fremstår som ny ifra butikk da jeg kun har kjört 2 tanker med den på asvalt. Går i 85 km/h med syk akslerasjon. Går opp på bakhjulene når man gasser på. Dobble servoer for styring som gir stor respons. Ettersom jeg ikke har tid til denne hobbyen og önsker å bli kvitt den raskt pga. andre projekter som koster penger selger jeg den for 3000 kr ved en hurtig handel. Går du på din lokale rc butikk å skal ha en like stor bil med samme spesifikasjonene må du sikkert opp i 6-9000 kr. Befinner seg på sörlandet.
pengelek Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2009 Link til info og bilder av bilen: http://www.auctioncityaustralia.com.au/ ... ruck-.html
pengelek Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2009 Har selfölgelig orginale esken, så den kan sendes mot forskuddsbetaling.
pengelek Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2009 Bilder av bilen finner man ved å skrive Land overlord på google.com bildesök. Dette er en 1/8 skala bil, dvs - STOR
pengelek Skrevet November 17, 2009 Forfatter Skrevet November 17, 2009 Bump.. Ingen som er intressert i morsomt leketøy som går 80 - 90 km/t?
pengelek Skrevet November 17, 2009 Forfatter Skrevet November 17, 2009 Tja hvorfor skulle det være feil forum? Vet dette ikke er et RC forum.. Men har greit solgt ting her før som ikke har noe med BMW å gjøre..
S.Nilsen Skrevet November 17, 2009 Skrevet November 17, 2009 litt feil forum kanskje ikke feil forum er under Annet selges.Mye rc! som er solgt og handlet på bimmers. free bump
pengelek Skrevet November 17, 2009 Forfatter Skrevet November 17, 2009 litt feil forum kanskje ikke feil forum er under Annet selges.Mye rc! som er solgt og handlet på bimmers. free bump Takk takk:)
pengelek Skrevet November 25, 2009 Forfatter Skrevet November 25, 2009 1500,-1500 kr er litt lite for en bil som kun har kjørt noen få tanker. Er jo som ny og godtutstyrt med kraftig motor. Byr du litt over skal du få den.
Sheamus Skrevet November 25, 2009 Skrevet November 25, 2009 Eg mente denne du får solgt - http://forum.radiostyrt.no/vb/index.php
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå