bmw530i Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 På min Bmw 318i E46 har jeg som sommerhjul: 225/40-18 foran 255/35-18 bak det står under sommerdekk i serviceboka i bilen at jeg kan ha men det står ikke i vognkortet. åssen kan jeg få skrevet det inn i vognkortet? biltilsynet eller BMW forhandler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 biltilsynet fikser dette, du må ha med tuf papirer på felgene, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2009 kan jeg få det hos BMW forhandler eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheBirg Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 TUV papirer burde du få der felgene er kjøpt. Biltilsynet får det inn i vognkortet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2009 felgene stod på bilen da jeg kjøpte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 du trenger ikke tuv på felger! var der for en stor mnd siden og fikk den beskjeden når jeg ringte å fikset meg time med brukte felger uten papir.. fikk også høre at det var kun porche og bmw som ble godkjent med forskjellig dim foran og bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Oktober 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2009 så jeg kan bare ringe å bestille time hos biltilsynet så kommer jeg opp der å viser felgene så er det ok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 Dette er original dimensjon på E46. Så burde være lett å få dokumentert fra Bmw at disse dimensjonene passer bilen. Står sikkert på lappen i dørstokken på førersiden også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Oktober 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2009 jeg får gå opp på biltilsynet til uka å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå