NSR Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 Lurer på å bygge om fra 316 til 325 (evt 328) og lurer på hvordan jeg bør skrive søknaden til BT. Noen her som har søkt før (og fått tillatelse til å bygge) som har lyst til å sende meg et eksemplar av søknaden eller noe, så jeg kan skrive noe lignende selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gisse Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 har bilen vært i norge i 10år. jeg kjøpte meg en 320 kun på grun av dette. fant ut at det ville bli et helv.... på grun av vekt forskjelen. men er vel bare og skrive rammenr osv på den 316 en, og på donor bil, om motor er fra en importert bil må moms papirer og donor bil til biltilsynet for blombering men snakk med dirty D om dette, han fikk akurat igjenom sitt prosjekt 320 til m3 3,2. samt han søkte om og få den røde 318 is en ombygd til 320 noe som han fikk klarsignal på. men ring til BT, så får du nr til en som har med dette og gjøre så sender han deg info pr mail. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå