Gjest Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 Bmw 535ia 1997mod selges. 262000km. evt bytte i e39 Touring Diesel nyere en 2001. Negativt. Speedometer viser litt for mye, pixelfeil i dashbord luke over cd-spiller er litt treg av og til. bukplate(deksel under motoren) mangler. Høyre fremre innerskjerm mangler. antydning til rust nede på innsiden av førerdør. klunkelyd i forstilling venstre side. koppholdere og ventildeksel bak er noe deffekt da det har vert unger i bilen å sparket i det. Rusten i reservehjulsbrønn blir fikset. en defekt ryggesensor bak. uler konstant i revers helt til noe kommer nært da gir den beskjed som normalt, men ny er bestillt. kjørekomputer varsler om slitte bremseklosser, men de er bare halvslitt. er sikkert en sliteinndikator som er røket. nye klosser med sensor medfølger. Lakken har flasset litt på bagasjeromsluka, men det blir fikset over helgen.(garantisak fra lakkverkstedet som byttet luka pga rust) er ikke rust på denne luka, kun en liten lakkflekk som har sluppet fra grunningen ved nøkkelhulet. Har tidligere vært plaget med at bilen ikke starter ved å vri på tenningsnøkkelen, tenningen kommer på, men starteren reagerer ikke. problemet ble løst ved å koble fra ene batteripol i ca 5 min, men problemet vendte stadig tilbake. tok da i bruk reservenøkkelen som er helt lik med knapper for sentrallås osv og da kom problemet mye skjeldnere har ikke vert antydning til det de 2 siste mnd, men for sikkerhets skyld så monterte jeg en knapp på den pyntelisten som er til venstre for cd spilleren derfra ligger det styrestrøm direkte til starteren så de få gangene den ikke har startet har jeg bare trykket på den. den kan kun brukes når tenningen er på. har hatt bilen inne på verksted for å få sjekket det, men de fant ingen feil da symtomene selvfølgelig ikke kom da de hadde bilen, men verksmesteren der trodde at det kunne løses ved å få kodet opp eller kjøpe ny nøkkel. Bilen leveres med ny service. Følger med orginal frontfanger uten spredere orginale speil medfølger. orginale eksosklemmer følger med.(fikk de med de nye kattalysatorene, men de gammle var ok) M5 front,el m5speil med varme, bakrutesenker, blanksotede baklykter, hella faceliftlykter med ledpære til angeleyes, led skiltlys, avtbart hengerfeste, (orginal bmw buisness cd. spiller på bilde 3 er fjernet.) , cruisecontroll, multif ratt, glasstakluke, skinn, klima aut, steptronic, elvindux4, Nye catalysatorer, nye toppdekselpakkninger, ny vannpumpe, nye multireimer. Sprekbil med v8 og en fantastisk lyd:) 125000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 Der fant jeg tråden om den vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 oppåhopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 Bompibjørnene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg