exence Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Skrevet Februar 8, 2010 Har du radiator? hvilken stand? pris? desverre.. men bmwbil1 her på forumet har nok, kan jeg tenke meg ;p
E30 Andreas Skrevet Februar 11, 2010 Skrevet Februar 11, 2010 har du orginal olje kjølern? med slanger? Mvh Andreas
exence Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Skrevet Februar 11, 2010 har du orginal olje kjølern? med slanger?Mvh Andreas desverre.. solgt sammen med motoren.. ;p
OTffs Skrevet Mars 12, 2010 Skrevet Mars 12, 2010 Har du fortsatt 51mm fjørbein med skiver etc. Ca pris hadde du tenkt deg for disse?
exence Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Skrevet Mars 13, 2010 heisann har du fortsatt stolene?? Det har jeg vettu
exence Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Skrevet Mars 13, 2010 Har du fortsatt 51mm fjørbein med skiver etc. Ca pris hadde du tenkt deg for disse? Det har jeg.. Men skivene må byttes, siden de er opprustet etter å ha stått på bilen ute i ett år uten og bli brukt men er komplette med fjører og calippere.. kan få med senkefjører bak også
OTffs Skrevet Mars 13, 2010 Skrevet Mars 13, 2010 Har du fortsatt 51mm fjørbein med skiver etc. Ca pris hadde du tenkt deg for disse? Det har jeg.. Men skivene må byttes, siden de er opprustet etter å ha stått på bilen ute i ett år uten og bli brukt men er komplette med fjører og calippere.. kan få med senkefjører bak også Ha du bilde av disse hvordan de ser ut nå? Og prisantydning? Anntar de er i god nok stand til å settes på bil, skiver skal jeg alltids få tak i
exence Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Skrevet Mars 13, 2010 Har du fortsatt 51mm fjørbein med skiver etc. Ca pris hadde du tenkt deg for disse? Det har jeg.. Men skivene må byttes, siden de er opprustet etter å ha stått på bilen ute i ett år uten og bli brukt men er komplette med fjører og calippere.. kan få med senkefjører bak også Ha du bilde av disse hvordan de ser ut nå? Og prisantydning? Anntar de er i god nok stand til å settes på bil, skiver skal jeg alltids få tak i Skal se om jeg får tatt noen bilder etterpå. ligger i kjelleren, og halvmeter med snø, men kan sikkert ordne det vettu de er hvertfall sølvfarget med gule apex senkefjører. de er veldig hele, hvertfall pris, tenkte en 1000-1500
OTffs Skrevet Mars 13, 2010 Skrevet Mars 13, 2010 Om de er i bra stand byr jeg 1000 kr + frakt, vet du hvor mye frakt kommer på ca?
Sharber'n Skrevet Mars 15, 2010 Skrevet Mars 15, 2010 er motor med ledningsnett og hjerne fortsatt til salgs? skulle også hatt mellomaksling? eventuelt pris på dette?
exence Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Skrevet Mars 15, 2010 Om de er i bra stand byr jeg 1000 kr + frakt, vet du hvor mye frakt kommer på ca? frakt vet jeg ikke noe spesielt om, egentlig..
exence Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Skrevet Mars 15, 2010 er motor med ledningsnett og hjerne fortsatt til salgs? skulle også hatt mellomaksling? eventuelt pris på dette? motor med ledningsnett og mellomaksel er solgt send en pm til bmwbil1 på forumet her.. han har masse e30 og e36 deler
OTffs Skrevet Mars 15, 2010 Skrevet Mars 15, 2010 Anntar de kan sendes i posten viss de pakkes skikkelig inn, Vet du ca vekt på de? Men de er i ok stand sant, ikke ihelrustet? Bremseskivene er grei, de vet jeg det er rust på, men kunne gjerne tenkt meg bilder, for jeg er meget interessert
exence Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Skrevet Mars 15, 2010 skal se om jeg får ordnet noen bilder det er ikke rust på de:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå