Gå til innhold

Bmw e30 325 2dørs selges som den står eller i deler!...

Anbefalte innlegg

• Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...
Skrevet
Har du fortsatt 51mm fjørbein med skiver etc. Ca pris hadde du tenkt deg for disse?

Det har jeg.. Men skivene må byttes, siden de er opprustet etter å ha stått på bilen ute i ett år uten og bli brukt :P men er komplette med fjører og calippere.. :) kan få med senkefjører bak også :)

Skrevet
Har du fortsatt 51mm fjørbein med skiver etc. Ca pris hadde du tenkt deg for disse?

Det har jeg.. Men skivene må byttes, siden de er opprustet etter å ha stått på bilen ute i ett år uten og bli brukt :P men er komplette med fjører og calippere.. :) kan få med senkefjører bak også :)

Ha du bilde av disse hvordan de ser ut nå? Og prisantydning? :)

Anntar de er i god nok stand til å settes på bil, skiver skal jeg alltids få tak i ;)

Skrevet

Ha du bilde av disse hvordan de ser ut nå? Og prisantydning? :)

Anntar de er i god nok stand til å settes på bil, skiver skal jeg alltids få tak i ;)

Skal se om jeg får tatt noen bilder etterpå. ligger i kjelleren, og halvmeter med snø, men kan sikkert ordne det vettu ;) de er hvertfall sølvfarget med gule apex senkefjører. de er veldig hele, hvertfall :)

pris, tenkte en 1000-1500 :)

Skrevet
Om de er i bra stand byr jeg 1000 kr + frakt, vet du hvor mye frakt kommer på ca? :)

frakt vet jeg ikke noe spesielt om, egentlig.. :P

Skrevet
er motor med ledningsnett og hjerne fortsatt til salgs? skulle også hatt mellomaksling? eventuelt pris på dette? :)

motor med ledningsnett og mellomaksel er solgt :)

send en pm til bmwbil1 på forumet her.. han har masse e30 og e36 deler :)

Skrevet

Anntar de kan sendes i posten viss de pakkes skikkelig inn, Vet du ca vekt på de? :)

Men de er i ok stand sant, ikke ihelrustet? Bremseskivene er grei, de vet jeg det er rust på, men kunne gjerne tenkt meg bilder, for jeg er meget interessert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...