kaihore Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 e28 518 selges med følgende mangellapp: *utslitte kuler i forstilling (følger med nye brukte som er bra) *Dempere/fjærer defekte (følger med nye brukte dempere og nye vmaxx senkefjærer med túv) *Rust oppheng bakstilling - begge sider Fint prosjekt å få klar til starten av neste år da denne skulle hvert gokjendt for ett halvårs tid siden, og er ikke betalt årsavgift på. Ellers er det litt rust på førersiden i dører, og noe på dempertårn, + ett hull i fotende på passaskjerside, enkelt å komme til å sveise:) Alle jekkfester er i bra stand, bilen er kun gått 170 000 og går meget pent! Full styling av ukjendt type. Nye alessio felger med bra dekk (kun sommerdekk) Alt i alt en bra bil etter gokjenning, som har mange mil igjen å rulle:) Prisantydning 7000,- eller bud. Bytte aktuelt i bmw eller 4wd bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 Dette er billig! Løp å kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andros Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 Har jeg hadd 9 000,- til overs nå tror jeg at jeg har hadd et meget bra utgangspunkt til et prosjekt her gitt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaihore Skrevet Oktober 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2009 det tror jeg med, skulle gjerne hatt bilen videre selv, men har for mange:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 jeg byr 8000.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaihore Skrevet Oktober 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2009 bud notert;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 Visst du gir meg 10k i mellomlegg, kan du få min bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaihore Skrevet Oktober 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2009 Visst du gir meg 10k i mellomlegg, kan du få min bil sorry, om det er accorden du snakker om, vil jeg helst bytte i 4wd om det ikke er bmw desverre;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 Hehe ok Meget pen bil ihvertfall, lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaihore Skrevet Oktober 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2009 Hehe ok Meget pen bil ihvertfall, lykke til med salget takktakk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergen_ Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 Hadde eg hatt tid og plass til eit prosjekt til hadde denne absolutt vore interessant. Bilen såg veldig bra ut etter bildena å dømma. Lykke til med salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaihore Skrevet Oktober 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2009 Hadde eg hatt tid og plass til eit prosjekt til hadde denne absolutt vore interessant. Bilen såg veldig bra ut etter bildena å dømma. Lykke til med salg. takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 Stylingen ser ut som Zender, sjelden man ser komplette sett av det nå om dagen, verdt å ta vare på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaihore Skrevet November 1, 2009 Forfatter Share Skrevet November 1, 2009 ser ut som bilen blir solgt for 8000kr i morgen eller tirsdag, da jeg fant ut at jeg vile bli kvitt den for å få penger til å ordne en av de andre bilene mine;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaihore Skrevet November 4, 2009 Forfatter Share Skrevet November 4, 2009 Bilen ble ikke solgt likevell, så er bare å legge inn bud;) (bilen ble ikke solgt pga kjøper ikke kunne komme, ikke noen uhyggelige overaskelser på bilen altså) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg