kaihore Skrevet November 8, 2009 Forfatter Share Skrevet November 8, 2009 Bilen er en 1985modell med 518i motor, altså innsprøytning:P Senkesettet var som sakt tidligere vmaxx, med typebetegnelse: 15-042va for aksel 1 15-042va for aksel 2 betyr det 40mm eller noe? har hvertfall tùv papirer, som jeg ikke forstår noe som helst av:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaihore Skrevet November 9, 2009 Forfatter Share Skrevet November 9, 2009 om ingen byr mere enn 6000 går den for de en av kommende dager;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 Muligheter for at du kan komme imøte litt?? Det er jaggu ett godt stykke å kjøre.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaihore Skrevet November 9, 2009 Forfatter Share Skrevet November 9, 2009 Muligheter for at du kan komme imøte litt??Det er jaggu ett godt stykke å kjøre.... om du er kjapp i avgjørelse, å kanskje betaler en tusenlapp ekstra så kan jeg komme litt i møte:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaihore Skrevet November 10, 2009 Forfatter Share Skrevet November 10, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaihore Skrevet November 11, 2009 Forfatter Share Skrevet November 11, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 skal ha denne i bakhodet. Men har ikke anledning til å komme før neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 har jeg hatt penger nå så har jeg kommet å hentet den i helgen . men nå har jeg avtale om å hente et skinn interiør til min E36,så da går pengene der. Men du må ihvertfall ikke finne på å hugge den. Send meg en PM om bilen ikke er solgt i løpet av neste uke.så skal jeg se hva jeg får til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaihore Skrevet November 11, 2009 Forfatter Share Skrevet November 11, 2009 bare å si fra det begge to, kommer en å ser på den på fredag, men om han ikkje kjøper, er det kun å komme:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 send meg tlf nr ditt på pm da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevage Skrevet November 16, 2009 Share Skrevet November 16, 2009 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaihore Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 nei, men går ikke bilen for over 7, blir den stående. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perre Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 hvor mye for stylingen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaihore Skrevet November 18, 2009 Forfatter Share Skrevet November 18, 2009 hvor mye for stylingen ? bud over 4 lapper;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turji Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Hei Jeg vurdere denne bilen men må tenke på dt, kan ikke love noe. Men skall du skall få høre så fort som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg