aloebiz.net Skrevet Oktober 29, 2009 Skrevet Oktober 29, 2009 Jeg har en rabattkode som gir 10% om det er noen her som skal handle Jeg kjenner ingen som skal handle noe akkurt nå så da kan jeg likesågodt gi den til noen av dere her på forumet Skrik ut om det er noen som skal handle seg Ipod integrasjon til bilen sin eller noe annet de har så har jeg kode http://www.bavariansoundwerks.com/produ ... t-by-DICE/
aloebiz.net Skrevet November 3, 2009 Forfatter Skrevet November 3, 2009 gir den en bump for å være grei da
artofdesign Skrevet August 21, 2010 Skrevet August 21, 2010 Regner ikke med at koden virker lenger... men hør noe om høytalerdelene deres? Bedre en Harman Kardon anlegget jeg har i en e46 coupe?
OveN Skrevet August 22, 2010 Skrevet August 22, 2010 Jeg bytta fra HK til BSW i min cab, det ble bedre/renere lyd. Ikke noen "wow" effekt men ett hakk bedre. Jeg syntes det er bedre lyd i coupe enn cab (E46) og jeg tror oppgraderingen vil gjøre seg enda ett hakk bedre i en coupe. Du kan sikkert finne bedre høytalere til en rimeligere penge, fordelen med kitta til BSW er jo at det er fryktelig enkelt å putte inn, alt passer rett på uten noe mikk-makk. Subben er viktigere å få bytta enn resten av høytalerne, den subben som sitter orginalt i HK anlegget er totalt ubrukelig. Nye subben+forsterker gjorde seg absolutt for lydbildet og det hele var veldig enkelt å installere! Om jeg skulle valgt igjen ville jeg hatt en annen forsterker enn den som følger med i BSW pakka. Jeg syns det er for dårlige justeringsmuligheter på forsterkeren, men for all del, bassen blir 100 ganger bedre enn den var orginalt. (Men er du ute etter at koffertlokket skal vibrere og lage ulyder så er ikke dette kittet for deg, hehe) BSW sub kittet er vel "skreddersydd" så veit ikke om du får kjøpt kun element+kasse, for så kjøpe forsterker på egen hånd. Den orginale forsterkern klarer ikke drive ett brukanes sub element..
artofdesign Skrevet August 22, 2010 Skrevet August 22, 2010 Er ikke ute etter vibrasjoner eller mere bass, er ute etter renere lyd. Synes bassen holder i "masse". Hører på Pink Floyd, Dire Straits og sånt... men hender jeg guffer på med Yello også, og der synes jeg det dundrer ok. Er mer mellomtone/diskant jeg synes klinger dårlig. Er 8 høytalere i en sånn en? 4 fornan, 2 i baksete + 2 i hattehylle? Kittet jeg tenker på er dette: http://www.bavariansoundwerks.com/produ ... ies-Coupe/ Må vel plusse på moms og toll i prisen?
OveN Skrevet August 22, 2010 Skrevet August 22, 2010 Du får en regning fra den norske tollen ja. Hvor mye har jeg ikke greie på. Du kommer til å få renere mellomtone/diskant, og du kan spille høyere uten at det vrenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå