Cleisagra Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 Motor til 1996 BMW 318TDS ønskes kjøpt. Motor må være i stand siden den skal byttes ut med en motor med ødelagt register. Hvis du har en motor, eller kjenner noen som har, vennligst send PM eller Mail: 318motor@gmail.com. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 E36? Tror det er noe vanskelig å finne TDS motor til 3serie her inne, vært lite svar på de trådene som sjeldent har dukket opp ang dette. Et tips kan være å sjekke koed.no /.dk f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 Hei. Det er mulig at jeg kan skaffe deg en motor. Har akkurat kjøpt en slik motor til meg selv som jeg skal hente i Tyskland. Det er en sjanse til at jeg kan kjøpe en til. Men de er ganske dyre. Prisantydningen er ca 12.000 kr. Da får du kanskje den motoren som jeg har kjøpt med kun 156.000 km. De fleste motorene som selges er kjørt over 250.000 km. Vet at noen har lett et helt år for å få tak i en slik motor som er i orden her hjemme. Jeg er tilbake mellom 20-25 november i Norge igjen. Jeg drar nedover neste helg. Eirik. 92 22 65 44. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Cato Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 jeg leita over ett år for å få tak i en slik motor her i norge, heldigvis dukka det plutselig opp en kollisjonsskada delebil på autodb. koed hadde ikke når jeg kontakta de.. masse lykke til med jakten! =) skulle du trenge noe deler ellers utenom selve motoren, så bare ta kontakt, har en god del liggende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå