BMW-Ben Skrevet Desember 24, 2009 Skrevet Desember 24, 2009 Til -Roger-: Nei, vet ikke noe om dieselutgavene. Men dette kan du ganske enkelt sjekke på GS-Bildeler sine sider på nettet. Du kan søke opp delen, og så skal det være ganske enkelt og se hvilke modeller delen gjelder for. Er det noen som vet om det lar seg gjøre og skaffe diff med sperre til e-46? Har lest på amerikanske nettsider at det lar seg gjøre der, bl.a. my330i.com. I så fall hva koster noe slikt? Hva er Quaife-diff? GOD JUL TIL ALLE SAMMEN P.S. Er ny bruker på forumet her, og ser frem til å stille en del dumme spørsmål, siden det er mye jeg lurer på, jeg er en ganske fersk BMW-entusiast. Kjøpte en 320i E-30 i 2005, og kjørte den i 2 år. Den hadde gått nesten 300 000 km, men motoren brukte svært lite olje. Men den begynte og bli ganske rusten og løen i understellet. Likte motor og kjøreegenskaper. Sommeren 2007 kjøpte jeg meg derfor en E-46 320i. Har forresten alltid digget BMW. Har dessverre ikke peiling på å skru
NiklasJa Skrevet Desember 28, 2009 Skrevet Desember 28, 2009 Quaife er navnet på en produsent av bla. ettermarked torsendifferensialer. Finnes masser av differ med brems/sperre til E-46: Kaaz lamelldiff Quaife torsendiff GS skal starte å selge lamelldiff under eget merke Er også en mulighet å bruke drivverk fra E36/E46 M3 For mer info om differ til E46 les denne tråden http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=491054
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå