Hess1 Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 hei, noen som kan si meg hvordan jeg kommer til undersiden av hattehyllehøytaleren på min 97mod e38? må jeg ha av hattehylla og ta de opp den veien, eller er det mulig å komme til fra bagasjerommet på noen slags måte?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Om du har basskasse i hatthyllen må du ut med seter og hatthylle for å få denne ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hess1 Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2009 jeg har ikke basskasse i hattehylla, har bare 2 høytalere vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Bilde? Tror ikke jeg har vært borti den løsningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hess1 Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2009 jeg vet ikke det for sikkert, er ikke sikker på hvor mange høytalere der er, eller om det er noen, men det vil jeg anta. Men jeg har ikke det største anlegget med subkasse i hattehylla. har ikke noe bilder nå desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Om hyllen ser 2delt ut. Med gitter på siden tror jeg det er den med basskasse. Da er det 4stk 5.25" elementer uten diskant. Mem kan du nok komme til bare ved å ta av gitteret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hess1 Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2009 den er ikke delt med noe gitter på, hylla er hel, med solgardin. ikke noen gitter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Da er det ingen høytalere i hatthyllen. Dem sitter i bakdøren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hess1 Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2009 oki, takk skal du ha. men vet du hvordan jeg kommer til baksida av høytalerene? må jeg ha av dørpanelet? og isåfall hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå