Gå til innhold

Simon`s BMW E21 323 RS. Solgt


Simon S Arvesen
 Share

Anbefalte innlegg

Se der ja, der har go bilen fått luftet seg.

Du kan nå enda senke den litt til foran, så blir det perfekt.

Ja den har stått lenge, så hadde godt av en lengre tur.

Siste innlegget med bilder, har jeg justert den lenger ned :) Den vil stuke for mye om jeg senker den mere foran nå.

Bake så subber det ved gasspådrag og med pasasjer i bilen. Så må justere demperene hardere, står på stille 8 av 28 nå. Det er comfort. Må også valse litt før jeg kan ta den lengre ned foran og bak.

På tide jeg får litt oppdatering fra deg nå snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan vi like....:)

Du blir vel å treffe på 1.maitreffet? Skulle hatt oss et drag nå når begge har 2,3 liters motor...;)

Ja sef. blir jeg det. Skal prøve og begrense alkohol inntaket dagen før. Så jeg ikke blir like sen så jeg ble ifjor. 8)

Ja det hadde vert kult. Men har ikke så mye og stille opp med mot deg med den motoren jeg har i nå.

Må parkere side om side vi gutta boys da 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan vi like....:)

Du blir vel å treffe på 1.maitreffet? Skulle hatt oss et drag nå når begge har 2,3 liters motor...;)

Ja sef. blir jeg det. Skal prøve og begrense alkohol inntaket dagen før. Så jeg ikke blir like sen så jeg ble ifjor. 8)

Ja det hadde vert kult. Men har ikke så mye og stille opp med mot deg med den motoren jeg har i nå.

Må parkere side om side vi gutta boys da 8)

Hehe,ja ta og dukk opp litt før det er slutt...;) Er vel meldt knallvær også,så gleder meg..:D

Må få til e21 parkering ja.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan vi like....:)

Du blir vel å treffe på 1.maitreffet? Skulle hatt oss et drag nå når begge har 2,3 liters motor...;)

Ja sef. blir jeg det. Skal prøve og begrense alkohol inntaket dagen før. Så jeg ikke blir like sen så jeg ble ifjor. 8)

Ja det hadde vert kult. Men har ikke så mye og stille opp med mot deg med den motoren jeg har i nå.

Må parkere side om side vi gutta boys da 8)

Hehe,ja ta og dukk opp litt før det er slutt...;) Er vel meldt knallvær også,så gleder meg..:D

Må få til e21 parkering ja.. 8)

Er meldt skambra vær lørdag, så redd det blir mengder med pils 8) Men er heldigvis kort vei i år. Mulig jeg også tar med meg orange bmw`n også.

Gleder meg til å se og høre din e21 etter vinterens oppgraderinger :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...