Gå til innhold

Simon`s BMW E21 323 RS. Solgt


Simon S Arvesen
 Share

Anbefalte innlegg

bor du i nedre strandgate ?

Har sett den svarte m3en der mange ganger. Jeg bodde nemlig i det bygget der :P Men aldri sett bilen din i garasja? ihvertfall ikke i 37a "avdelinga" hehe

Stemmer, bor der. Bor du der enda?

Dn svarte M3n bruksbil. E21 n står i annen garasje.

Nei, har flytta til Bergen :P Er lærling her.

Var rimelig strøken den "bruksbilen" din hehe

Var den røde e30en din også eller? Sto som oftest pakert på parkeringa utenfor huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rå E21! Passer sykt bra med kantfelger på den. Digget E21 da jeg var yngre, var den eneste bilen jeg ville ha når jeg fikk lappen husker jeg ;) Har ennå ikke eid en men. Er jo ikke for sent...ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rå E21! Passer sykt bra med kantfelger på den. Digget E21 da jeg var yngre, var den eneste bilen jeg ville ha når jeg fikk lappen husker jeg ;) Har ennå ikke eid en men. Er jo ikke for sent...ennå.

hehe:P har selv lyst på e21:O og jeg har såvidt runnet 19 xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bor du i nedre strandgate ?

Har sett den svarte m3en der mange ganger. Jeg bodde nemlig i det bygget der :P Men aldri sett bilen din i garasja? ihvertfall ikke i 37a "avdelinga" hehe

Stemmer, bor der. Bor du der enda?

Dn svarte M3n bruksbil. E21 n står i annen garasje.

Nei, har flytta til Bergen :P Er lærling her.

Var rimelig strøken den "bruksbilen" din hehe

Var den røde e30en din også eller? Sto som oftest pakert på parkeringa utenfor huset.

Okej.:) Den røde er ikke min, en kammerat som bor her sin det. Det er en 320 som er pusset opp og omb til 325.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva betalte du i avgifter på denne? :) Og hvor mye kom den på totalt inn i landet? Lurer på noe sånt til sommern.. E21 er peent, din var jævli fin :)

Takk :)

Har ikke tollet inn bilen enda, kun moms. Venter til bilen er veteran.

Så jeg har kun betalt moms av "kjøps-summen". Og det er 25% av prisen du skriver i kjøpskontrakten:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Typisk plass det der ja,men ganske greit å fikse heldigvis..:) Hvor fikk du trekt opp seter,og pris?..:)

Ser ut som et bra eksemplar,tenkt deg noe på treff med den? Ser du har mange å velge mellom...hehe..:)

Ja har tatt all rust i dørk.

Har også hatt i interiøret. Mangler understell til framstolene, men ellers komplett. Ble veeeldig bra! Bilder kommer.

Blir vel treff 1 mai tenker jeg.

Ang seter, så kan jeg sende deg info på PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...